سوالات رایج در مورد کلینیک تخصصی فیزیوتراپی در منزل

در این بخش به برخی از سوالات پر تکرار شما عزیزان پاسخ داده شده است.

بله، شما با مراجعه به این سایت می توانید به صورت آنلاین نوبت بگیرید تا در زمان اعلامی به مرکز فیزیوتراپی مراجعه کنید.

بله، این مجموعه بهترین فیزیوتراپ های خود را به منزل شما اعزام می کند تا بیمار را در خانه ویزیت کرده و معالجه کنند.

بله، فیزیوتراپ ها با مدرن تری روش ها به فیزیوتراپی کنترل ادرار پرداخته تا فرد بتواند توانایی خود را در این زمینه افزایش دهد.

بله، برای این کار نیز متخصصان فیزیوتراپ بسیار مهربان و با حوصله ای در نظر گرفته شده است تا کودکان را در آرامش معالجه کنند.

بله، این مجموعه با مدرن ترین روش ها وپیشرفته ترین دستگاه ها قوز کمر را بر طرف کرده و تمریناتی برای جلوگیری از بروز دوباره این مشکل به افراد ارائه می دهند.

دکتر کیوان داریان مسئولیت مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد. این فرد با بیش از ۲۴ سال سابقه در زمینه فیزیوتراپی و فعالیت در مراکز آی سی یو و سی سی یو بیمارستان ها این مرکز فیزیوتراپی را مدیریت می کند.

در شرایطی که فرد به بیماری پارکینسون و یا آسم مبتلا شده باشند، کمر درد شده داشته و یا این که فلج باشند. همچنین اگر بیمار پس از حمله قلبی به فیزیوتراپی احتیاج داشته باشند، می توانند این روش درمانی را انتخاب کنند.

این نوع فیزیوتراپی روند بهبودی سریع تری داشته و بیمار دوره درمانی راحت تری دارد. همچنین بسیار مقرون به صرفه بوده و امکان نظارت خانواده در روش درمانی نیز وجود دارد.

جلسه ابتدایی به صورت آنلاین برگزار می شود. در این جلسه بیمار باید پرونده پزشکی و وضعیت فعلی خود را در اختیار پزشک متخصص قرار دهد تا یک فیزیوتراپ مناسب با انتخاب بهترین روش و تجهیزات ممکن برای درمان به منزل فرد اعزام شود.

بله، این مرکز با توجه به نیاز افراد و نظر آن ها یکی از مجرب ترین خانم های فیزیوتراپ را برای معالجه و درمان بیمار به محل مورد نظر اعزام می کند.

هزینه فیزیوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعداد اندام های مورد درمان 
  2. نوع دستگاهای مصرفی 

 

ازجمله دستگاه‌های کاربردی عبارتنداز:

لیزرکم توان

لیزرپر توان

مگنت تراپی

شاک ویو تراپی

تکارتراپی

بیوفیدبک

تراکشن

استفاده ازمتدهای درمانی خاص نظیردرای نیدلینگ.، درمان‌های دستی، کنزیوتیپ و..نیزدرتعیین قیمت تاثیرگذاراست.البته وجه تمایزکلینیک فیزیوتراپی کیوان با دیگرمراکز درتخفیف های ویژه به بیماران محترم میباشدتا امکان استفاده ازدرمان هاودستگاه های پیشرفته به سهولت بیشتری برای همگان مهیاگردد.این مرکز انواع بیمه را قبول کرده و همین امر سبب می شود تا استفاده از خدمات این مجموعه مقرون به صرفه باشد. فیزیوتراپی در این مرکز با کم ترین هزینه ها امکان پذیر است. 

تهرانسر، چهار راه صدف، بلوار شاهد شرقی، پلاک ۲۸۶، مجتمع اورانوس، طبقه چهارم، واحد ۷

دستگاه هایی مانند دیاترمی، مگنت تراپی، لیزر پر توان، لیزر کم توان، شوک ویوتراپی، تکارتراپی و … از جمله مدرن ترین دستگاه هایی هستند که برای معالجه افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

۰۹۱۲۳۶۰۱۰۹۰-۴۴۵۲۵۳۱- ۴۴۵۲۵۲۴۱

بله، فیزیوتراپ های فعال در این مجموعه با استفاده از مدرن ترین روش های درمانی شرایطی فراهم می کنند تا روند درمان سرطان تسریع شده و درد های این بیماری کاهش یابد.

وضعیت قرار گیری صحیح گردن را آموزش داده نرمش های مناسب دست را نیز به بیمار آموزش می دهند. تکنیک های مختلف ترکشن را به بیمار یاد می دهند و پس از مدتی تمرین های مقاومتی را برای او آغاز می کنند.

بله، شما می توانید بر روی بخش ارتباط با ما کلیک کنید و از این طریق به صورت پیامکی با پشتیبان در ارتباط باشید.

تکار تراپی،  فیزیوتراپی در منزل و کلینیک، نت تراپی، طب سوزنی خشک، شاک ویو و خار پاشنه، فوت اسکن، فیزیوتراپی ضایعه نخایی در منزل، کامپرشن تراپی، و … از مهم ترین خدمات این مرکز می باشد.

هر یک از این جلسات ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشند. تعداد دفعات این جلسات در هر هفته یک تا سه مرتبه می باشند که بنا به تشخیص فیزیوتراپ تعداد این جلسه ها تعیین می شود.

نوع بیماری و روش درمانی انتخاب شده توسط فیزیوتراپ، دستگاه های مورد استفاده در فرآيند درمان و تعداد جلسات مورد نیاز در تعیین این هزینه ها بسیار موثر می باشند.

این روش درمانی عملکرد حرکتی فرد را بهبود بخشیده و تمرینات توان بخشی مورد نیازی به فرد بیمار آموزش داده می شود. همچنین می تواند در مدیریت درد و آموزش مهارت های روزمره نیز بسیار موثر باشد.

بله، افراد می توانند با درخواست خدمات فیزیوتراپی در منزل روند بهبودی راحت تری را تجربه کنند.

این روش درمانی می تواند در مدیریت درد و بازگرداندن تحرک به افراد کمک کند. همچنین سطح انرژي افراد را به شدت افزایش داده و عملکرد تنفسی فرد را بهبود می بخشد.

بله، این مرکز خدماتی به افراد ارائه می دهد تا بعد از انجام شیمی درمانی بتوانند قدرت خود را بازیابی کرده و خستگی خود را مدیریت کنند.

مدت زمان لازم برای هر جلسه درمانی با توجه به نوع و روش درمان و همچنین وضعیت بیماری فرد متغیر می باشد.

بله، این روش درمانی با تمرکز به ناحیه درد و انجام تمرینات ورزشی مناسب گردش خون را بهبود بخشیده و به کاهش درد ها کمک می کند.

برای این کار می توانید از طریق شماره تماس های ثابت این مرکز با پشتیبان ها ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

برای این کار می توانید به صورت حضوری اقدام کنید و یا این که از تماس تلفنی و یا نوبت دهی آنلاین استفاده کنید.

بله، این افراد با انجام تمرینات ورزشی مناسب می توانند توان حرکتی خود را بهبود بخشیده و تعادل خود را هنگام راه رفتن و انجام امور افزایش دهند.

بله، این فرد فیزیوتراپ اسبق شمشیربازی بوده و سال ها در شرکت های سازنده تجهیزات فیزیوتراپی فعالیت می کند.

چه امتیازی می دهید؟