فیزیوتراپی در منزل اکباتان

3. فیزیوتراپی در منزل اکباتان
فیزیوتراپی در منزل اکباتان

فیزیوتراپی چیست؟

فیزیوتراپی یک حرفه بهداشتی است که از بیومکانیک یا حرکت شناسی، درمان دستی، ورزش درمانی و الکتروتراپی برای کمک به بیماران برای بازیابی، حفظ و افزایش تحرک فیزیکی، قدرت و عملکرد خود استفاده می کند.

فیزیوتراپیست های مرکز فیزیوتراپی در منزل اکباتان بهتر می توانند به بیماران کمک کنند تا تحرک خود را بازیابند، زیرا درک بهتری از نحوه عملکرد بدن دارند و در مهارت های بالینی برای ارزیابی، تشخیص و درمان ناتوانی ها آموزش دیده اند. فیزیوتراپیست ها می توانند به بیماران کمک کنند تا از آسیب ها و ناتوانی هایی از کمر درد، گردن درد، زانو درد گرفته تا مشکلات رباط بهبود یابند.

فیزیوتراپی همچنین به توانبخشی بیماران مبتلا به پارکینسون، فلج، سکته مغزی، مولتیپل اسکلروزیس و فلج مغزی کمک می کند. علاوه بر این، فیزیوتراپیست ها می توانند مشکلات مزمن و حاد را با درمان بیماران در خانه درمان کنند.

مزایای فیزیوتراپی در منزل اکباتان

فیزیوتراپی طی سال‌ها اثربخشی خود را در کمک به بیماران در بازگرداندن سلامت خود و افزایش قدرت بدنی، عملکرد و تحرک ثابت کرده است. برای افزایش بیشتر تجربه شما از فیزیوتراپی، فیزیوتراپیست های ما شخصاً به شما مراجعه کرده و فیزیوتراپی را در منزل انجام می دهند. برخی از مزایای دریافت خدمات از فیزیوتراپی در منزل اکباتان عبارتند از:

1. راحتی را فعال می کند
  2. مراقبت شخصی را ارائه می دهد
  3. روند بهبود سریعتر را به ارمغان می آورد
  4. بدون مشکل حرکتی
  5. مدیریت زمان بهتر
  6. مقرون به صرفه
  7. حمایت و نظارت خانواده

با خدمات خانگی مقرون به صرفه و پاسخگوی ما، با تمام نگرانی ها و دردسرهای درمان فیزیوتراپی خداحافظی کنید.

چه زمانی به فیزیوتراپی در منزل اکباتان نیاز دارید؟

آن را آفت سبک زندگی مدرن بنامید، اما زانو درد، کمردرد و فشار گردن به بخشی از زندگی تبدیل شده است. زمانی که نوع خاصی از درد در یک دوره زمانی فروکش نمی کند و پس از انجام یک حرکت خاص آن را تجربه می کنید، بهتر است به فیزیوتراپ مراجعه کنید یا از خدمات فیزیوتراپ در منزل اکباتان بهره مند شوید. همچنین می توانید از خدمات فیزیوتراپی خانگی ما برای درمان راحت بهره مند شوید.

فیزیوتراپی دارای طیف گسترده ای از تخصص ها است و افراد می توانند برای هر یک از مسائل پزشکی زیر از فیزیوتراپی استفاده کنند: مسائل عصبی، عضلانی، قلبی عروقی و تنفسی.

مشکلات اسکلتی عضلانی عصبی:

این شامل انواع دردها از جمله کمردرد می شود. زانو درد، آرتریت، آسیب های ورزشی و اختلالات مرتبط با شلاق.

فلج

آیا می‌دانستید با درمان منظم فیزیوتراپی می‌توان تون عضلانی را بهبود بخشید و باعث تحرک هرچه بیشتر بیمار در فلج می‌شود.

بیماری پارکینسون

پارکینسونیسم یک اختلال حرکتی است. درمان فیزیوتراپی می تواند به بیمار در کسب تحرک و استقلال بیشتر کمک کند.

پس از حمله قلبی

فیزیوتراپی پس از حمله قلبی به کاهش ضربان قلب و فشار خون در حالت استراحت و در حین ورزش کمک می کند.

کمر درد

سبک زندگی کم تحرک، وضعیت بدنی نامناسب و سفرهای روزانه می تواند باعث کمردرد مداوم شود. دیگر نیازی نیست با آن درد زندگی کنید و زندگی محدودی داشته باشید. فقط کافیست با مرکز فیزیوتراپی کیوان تماس بگیرید و به ما اجازه دهید تا با کمک یک فیزیوتراپیست مجرب و آموزش دیده در آسایش منزلتان درد شما را تسکین دهیم.

بیماری مزمن انسدادی ریه

فیزیوتراپی به عنوان بخشی از برنامه توانبخشی چند رشته ای عمل می کند و مداخله موثری برای بیماران مبتلا به بیماری انسداد مزمن ریه دیده می شود.

فیزیوتراپی کودکان

فیزیوتراپی نقشی کلیدی در کمک به کودک مبتلا به اختلال در رسیدن به پتانسیل خود دارد. به دنبال ارتقا و حفظ سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کودک است.

آسم

فیزیوتراپی به تمرین عضلات تنفسی کمک می کند، که شروع حملات آسم را کاهش می دهد و تنفس و توانایی های فیزیکی فرد را بهبود می بخشد.

تنفسی

یکی دیگر از زمینه های اصلی که در آن از مزایای فیزیوتراپی استفاده می شود، مشکلات تنفسی مانند آسم، بیماری انسدادی مزمن ریه و فیبروز کیستیک است.

توانبخشی پس از جراحی

اگر به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اید، فیزیوتراپی در خانه می تواند به شما کمک کند سریعتر به حالت عادی بازگردید. با درمان متخصص فیزیوتراپی در منزل اکباتان، تحرک خود را بازیابید.

چگونه میتوانیم با فیزیوتراپی در منزل اکباتان به شما کمک کنیم؟

فیزیوتراپیست های ما بیماران را در آسایش خانه شان شفا می دهند. آنها یک برنامه درمانی را ارزیابی، تشخیص و توسعه می دهند که بسته به نیاز بیمار متفاوت است. یک جلسه فیزیوتراپی بسته به بحرانی بودن مشکل معمولا نیم ساعت طول می کشد. کارشناسان ما با تمرینات حرکتی اولیه و پیشرفته برای بهبود تحرک بیمار کمک می کنند.

مزیت دریافت درمان در آسایش خانه خود را نمی توان نادیده گرفت. در خانه خود در محیطی آشنا هستید و بنابراین در آسایش و آرامش خود هستید. راحتی اضافی که هنگام دریافت فیزیوتراپی در خانه امکان پذیر است می تواند درمان را بهبود بخشد زیرا شما در حالت بسیار آرام تری هستید. همچنین نشان داده شده است که حذف عوامل حواس پرتی منجر به درمان متمرکزتر می شود. در برخی موارد، پیشرفت ممکن است سریعتر پیش رود.

فیزیوتراپی در منزل همچنین در مورد آموزش و ارائه ابزارهایی برای کمک به بهبودی شماست. هنگامی که یک فیزیوتراپیست به خانه شما مراجعه می کند، به احتمال زیاد توصیه ها و اصلاحات بیشتری را بر اساس خانه فعلی شما انجام می دهد و در نتیجه به شما فرصت های بیشتری برای ارتقاء بهبودی نسبت به آنچه در غیر این صورت دریافت می کردید، می دهد.

در واقع، در بسیاری از موارد، تمرین‌ها ممکن است برای پیمایش در خانه شما طراحی شوند و در نتیجه مهارت‌های عملی لازم برای زندگی ایمن را به شما می‌دهند. به عنوان مثال، بسیاری از افرادی که مشکلات حرکتی دارند، ممکن است در رفت و آمد در خانه مشکل داشته باشند و فیزیوتراپی در خانه را می توان در جهت بهبود آن وظایف خاص طراحی کرد.

خدمات فیزیوتراپی در منزل اکباتان بسیار راحت است. فیزیوتراپی در منزل در زمان هایی ارائه می شود که نسبت به برنامه خود شما انعطاف پذیر است. در واقع، در بسیاری از موارد، فیزیوتراپیست های خانگی نیز می توانند درمان را در محل کار یا مکان دیگری که برای شما مناسب است، ارائه دهند.

چرا ورزش های فیزیوتراپی در منزل اکباتان انجام می شود؟

ثابت شده است که تمرینات فیزیوتراپی راهی مفید برای کمک به درمان و پیشگیری از آسیب ها و دردهای مربوط به بیماری های مختلف است.

فیزیوتراپیست ها متخصصان پزشکی آموزش دیده ای هستند که از این تمرینات برای تقویت عضلات و افزایش عملکرد استفاده می کنند. آنها مشکلات یک فرد را ارزیابی می کنند و سپس بهترین مجموعه تمرینات فیزیوتراپی را برای تسکین سریع توصیه می کنند. این تمرینات از حالت های تکی تا حالت های سطح بالا که به ترمیم بدن و بازیابی عملکرد کامل بدن کمک می کند، متغیر است.

درست مانند دارو، فقط در صورتی سود می برید که داروها را طبق تجویز پزشک مصرف کنید. به طور مشابه، اگر تمرینات توصیه شده را با جدیت دنبال کنید، می توانید از فیزیوتراپی سودی را انتظار داشته باشید. فیزیوتراپی همچنین به بازگرداندن حالت عاطفی و روانی متعادل کمک می کند که برای درمان جامع ضروری است.

چگونه برای یک جلسه فیزیوتراپی در خانه آماده شویم؟

در فیزیوتراپی در منزل، ما به شدت از مردم مراقبت می کنیم.ما این کار را با ارائه درمان‌ها و درمان‌های شخصی‌شده برای افرادی که در حریم خصوصی و ایمنی خانه‌هایشان به آنها خدمات می‌دهیم، انجام می‌دهیم. ما رویکردی مراقبتی داریم و به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا در هر سنی به زندگی مستقل و فعال ادامه دهند.

جلسات فیزیوتراپی در خانه برای کمک به بهبودی سریعتر بیمار طراحی شده است، خواه یک آسیب یکباره یا یک بیماری مزمن باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که بهترین استفاده را از جلسه خود در خانه ببرید

یک مکان جادار و خوب در خانه خود انتخاب کنید که دارای تهویه مناسب، نور مناسب و عاری از هر گونه درهم و برهمی باشد، زیرا فیزیوتراپیست ممکن است تجهیزات ورزشی کوچکی برای جلسه شما بیاورد.

لباس راحت بپوشید. اطمینان حاصل کنید که از لباس هایی که مانع حرکت شما می شود استفاده نکنید زیرا فیزیوتراپیست شما باید ثبات و حرکت مفصل شما را ارزیابی کند.

با فیزیوتراپیست خود در مورد اینکه دقیقاً چه مناطقی از درد شما هستند و چه سطح عملکردی را می خواهید در جلسات خود به دست آورید صحبت کنید.

اطلاعاتی مانند نحوه شروع درد را به فیزیوتراپ خود ارائه دهید. ماهیت درد چیست و چه مدت است که با این مشکل مواجه بوده اید.

مراقب تمرینات فیزیوتراپیست خود باشید و اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید سوال بپرسید. و همچنین با تمرینات خود کوشا باشید تا نتایج مطلوب را مشاهده کنید.

هزینه فیزیوتراپی در منزل

عوامل متعددی وجود دارد که هزینه فیزیوتراپی را تعیین می کند مانند مدت زمان جلسه، بحرانی بودن مشکل و نوع فیزیوتراپی ارائه شده. در واقع مشخص شده است که فیزیوتراپی در خانه در مقایسه با بستری شدن برای فیزیوتراپی در بیمارستان، ارزش پولی خوبی را ارائه می دهد. با در دسترس بودن فیزیوتراپیست ها در خانه، دیگر نیازی به استرس در مورد مراجعه به کلینیک یا بیمارستان و تشدید آسیب ندارید.

آیا فیزیوتراپی همان ماساژ است؟

خیر. فیزیوتراپی از یک رویکرد علمی برای حل مشکلات پیروی می کند. در حالی که درمان ممکن است شامل چند تکنیک ماساژ مانند باشد، این روش‌ها کاملاً از نظر آناتومیکی متمایل هستند.

هزینه هر جلسه فیزیوتراپی چقدر است؟

هزینه هر جلسه بسته به نیاز بیمار و برنامه درمانی متفاوت است.

آیا مرکز محلی برای درمان فیزیوتراپی دارید؟

کارشناسان ما به خانه شما می آیند و در صورت تمایل شما را درمان می کنند.

مدت هر جلسه چقدر خواهد بود؟

حداکثر مدت زمان هر جلسه 1 ساعت می باشد.