خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران
فهرست مطالب

فیزیوتراپی در منزل

در سال های اخیر، خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران  در بین افرادی که به دنبال خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی هستند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فیزیوتراپی در منزل کلینیک کیوان به ارائه خدمات فیزیوتراپی در آسایش و راحتی در منزل شما با کمترین هزینه ممکن می پردازد. این رویکرد مزایای متعددی را ارائه می دهد، به ویژه برای افرادی که تحرک محدود یا برنامه کاری شلوغ دارند.

قیمت فیزیوتراپی در منزل رزرو وقت فیزوتراپی در منزل انواع فیزیوتراپی در منزل

بسیار از بیمارانی که به فیزیوتراپی در خانه نیاز دارند، با محدودیت جسمی و تحرکی مواجه بوده و نمی توانند برای درمان به کلینیک های فیزیوتراپی مراجعه کنند. اما کلینیک دکتر کیوان شرایطی را فراهم کرده تا این افراد در منزل بتوانند روند درمان خود را پیش ببرند.

تعرفه فیزیوتراپی در منزل سال 1403 (فیزیوتراپی کیوان)

در کلان شهرها مبلغ به تومان توضیحات فیزیوتراپی در منزل
فیزیوتراپی یک ناحیه 644.000 هر یک جلسه
فیزیوتراپی در منزل دو ناحیه 763.000 هر یک جلسه
فیزیوتراپی چهار ناحیه 979.000 هر یک جلسه
فیزیوتراپی تنفسی 579.000 هر یک جلسه

فیزیوتراپی در منزل چیست؟

فیزیوتراپی یک تخصص پزشکی است که از بیومکانیک یا حرکت شناسی، درمان دستی، ورزش درمانی و الکتروتراپی برای کمک به بیماران برای بازیابی، حفظ و افزایش تحرک فیزیکی، قدرت و عملکرد خود استفاده می کند.

فیزیوتراپی در منزل همچنین به توانبخشی بیماران مبتلا به پارکینسون، فلج، سکته مغزی، مولتیپل اسکلروزیس و فلج مغزی کمک بسیار زیادی می‌کند. علاوه بر این، فیزیوتراپیست ها می توانند مشکلات مزمن و حاد بیماران را با درمان بیماران در خانه ( فیزیوتراپی در منزل در تهران ) در کمترین زمان ممکن درمان کنند.

فیزیوتراپیست ها بهتر می توانند به بیماران کمک کنند تا تحرک خود را دوباره بدست آورند، زیرا درک بهتری از نحوه عملکرد بدن دارند و در مهارت های بالینی برای ارزیابی، تشخیص و درمان ناتوانی ها آموزش کافی دیده اند. فیزیوتراپیست ها می توانند به بیماران کمک کنند تا از آسیب ها و ناتوانی هایی مانند کمر درد، گردن درد، زانو درد تا مشکلات رباط درمان شود.

 

ویدئو رضایت بیماران از فیزیوتراپی در منزل کلینیک کیوان

انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران

در کلینیک فیزیوتراپی دکتر کیوان تمامی خدمات فیزیوتراپی که در کلینیک ارائه می شود، در منزل نیز قابل ارائه است. در میان انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران، یکسری خدمات تقاضا بیشتری دارند که در جدول زیر می توانید با آن ها آشنا شوید.

فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو در منزل جراحی تعویض مفصل زانو باعث شده تا افراد در زمان ابتدایی عمل، برای راه رفتن دچار محدودیت داشته و به فیزیوتراپی نیاز داشته باشند. فیزیوتراپی در منزل می تواند بهترین گزینه درمانی برای افرادی باشد که به تازگی جراحی تعویض مفصل زانو را انجام داده اند. چرا که به تسریع روند بهبود عوارض بعد از عمل کمک بسزایی می کند.
فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل سکته مغزی یکی از عارضه های رایج است که آسیب های زیادی را به جای خواهد گذاشت. اکثر افرادی که دچار سکته مغزی می شوند، با محدودیت های جسمی و ناتوانی مواجه خواهند. از این رو فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل برای درمان این بیماران بسیار مهم بوده و مورد توجه است.
فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل دیسک کمر نیز یکی از مشکلات رایج در میان افراد بوده که بنا به دلایل مختلفی به وجود می آید. فیزیوتراپی در خانه در تهران برای درمان دیسک کمر و درد آن به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و تا به امروز نیز تاثیرات بی نظیری را به جای گذاشته است.
فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل نیز یکی دیگر از خدمات کلینیک دکتر کیوان است. دیسک گردن یکی از مشکلات جدی و در عین حال آزار دهنده است که بنا به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. اما روش های فیزیوتراپی می تواند به شکل موثری برای درمان این مشکل، کاربردی باشد.
فیزیوتراپی ضایعه نخاعی در منزل افرادی که به ضایعه نخاعی دچار هستند، دچار محدودیت حرکتی بوده و شرایط مراجعه به کلینیک را ندارند. از این فیزیوتراپی در خانه در تهران می تواند برای افزایش قدرت بدنی و توانایی آن ها در زندگی روزمره، انتخاب بسیار عالی و موثری باشد.

مزایای خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط کادر مجرب

فیزیوتراپی در منزل در تهران طی سال‌ها اثربخشی خود را در کمک به بیماران در بازگرداندن سلامت خود و افزایش قدرت بدنی، عملکرد و تحرک ثابت کرده است. برای راحتی بیشتر تجربه شما از فیزیوتراپی، فیزیوتراپیست های ما شخصاً به منزل شما مراجعه کرده و  خدمات فیزیوتراپی در منزل را انجام می دهند. برخی از مزایای دریافت خدمات از فیزیوتراپی در منزل توسط کادر مجرب کیوان عبارتند از:

  • راحتی بیماران
  • مراقبت درمانی شخصی
  • فیزیوتراپی در منزل روند بهبودی سریعتری را به همراه دارد
  • بدون مشکل حرکتی
  • مدیریت زمان بهتر
  • مقرون به صرفه
  • حمایت و نظارت خانواده در روند درمانی

با خدمات فیزیوتراپی در خانه در تهران مقرون به صرفه و آماده پاسخگویی ما، با تمام نگرانی ها و دردسرهای درمان فیزیوتراپی در کلینیک خداحافظی کنید.

فیزیوتراپی در منزلچه زمانی به خدمات فیزیوتراپی در منزل  در تهران نیاز دارید؟

زانو درد، کمردرد و گردن درد به بخشی از زندگی مدرن تبدیل شده است. زمانی که نوع خاصی از درد در یک دوره زمانی فروکش نمی کند و پس از انجام یک حرکت خاص آن درد را دوباره تجربه می کنید، بهتر است به فیزیوتراپیست مراجعه کنید یا از خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران استفاده کنید. همچنین می توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل ما برای درمان سریع و راحت بهره مند شوید.فیزیوتراپی دارای طیف گسترده ای از تخصص ها است و افراد می توانند برای هر یک از مسائل پزشکی زیر از فیزیوتراپی در منزل استفاده کنند:

  • مشکلات اسکلتی عضلانی عصبی

این مشکلات شامل انواع دردها از جمله کمردرد، زانو درد، آرتریت، آسیب های ورزشی و اختلالات مرتبط با سیاتیک می شود.

  • بهبود شرایط عارضه فلج

آیا می‌دانستید با درمان منظم فیزیوتراپی می‌توان توان عضلانی را بهبود بخشید و باعث تحرک هرچه بیشتر بیماران با مشکلات فلج شد. خدمات فیزیوتراپی ضایعه نخاعی در منزل برای کسانی که دچار آسیب نخاعی هستند در نظر گرفته شده است.

  • فیزیوتراپی در منزل برای بیماری پارکینسون

پارکینسونیسم یک اختلال حرکتی است. درمان فیزیوتراپی در منزل می تواند به بیمار در تحرک بیشتر و استقلال حرکتی بیشتر کمک کند. برای درمان و بهبود این مشکل روش های مختلفی وجود دارد که برای هر یک از بیماران این روش ها مخصوص است.

  • فیزیوتراپی در منزل  پس از حمله قلبی

فیزیوتراپی پس از حمله قلبی به کاهش ضربان قلب و فشار خون در حالت استراحت و در حین ورزش کمک می کند. از این رو پس از حملات قلبی پزشکان فیزیوتراپی در منزل را برای بیماران پیشنهاد می کنند.

  • فیزیوتراپی در خانه برای کمر درد

سبک زندگی کم تحرک، وضعیت بدنی نامناسب و سفر های طولانی مدت روزانه می تواند باعث کمردرد مداوم شود. دیگر نیازی نیست با آن درد زندگی کنید و زندگی محدودی داشته باشید.  فقط کافیست با مرکز فیزیوتراپی کیوان تماس بگیرید و به ما اجازه دهید تا با کمک یک فیزیوتراپیست مجرب و آموزش دیده در آسایش منزلتان درد شما را تسکین دهیم. شما می توانید برای درمان کمر درد از خدمات فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل کلینیک کیوان استفاده کنید.

  • فیزیوتراپی بیماری مزمن انسدادی ریه

فیزیوتراپی به عنوان بخشی از برنامه توانبخشی چند رشته ای عمل می کند و مداخله موثری برای بیماران مبتلا به بیماری انسداد مزمن ریه دیده می شود.

  • فیزیوتراپی در منزل کودکان

فیزیوتراپی نقشی کلیدی در کمک به کودک مبتلا به اختلال رشد دارد. فیزیوتراپی در منزل کودکان به دنبال ارتقا و حفظ سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کودک است.

  • فیزیوتراپی در منزل برای آسم

فیزیوتراپی به تمرین عضلات تنفسی کمک می کند که تعداد حملات آسم را کاهش می دهد و تنفس و توانایی های فیزیکی فرد را بهبود می بخشد.

  • فیزیوتراپی در منزل برای مشکلات  تنفسی

یکی دیگر از زمینه های اصلی که در آن فیزیوتراپی در منزل استفاده می شود، مشکلات تنفسی مانند آسم، بیماری انسدادی مزمن ریه و فیبروز کیستیک است.

  • توانبخشی پس از جراحی با فیزیوتراپی

اگر به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اید، فیزیوتراپی در منزل می تواند به شما کمک کند سریعتر به حالت عادی بازگردید. با درمان تخصصی فیزیوتراپی در منزل ، تحرک خود را بازیابید.فیزیوتراپی بدون مراجعه به مراکز درمانیدر سال‌های اخیر، مفهوم دریافت مراقبت‌های پزشکی در خانه پیشرفت قابل توجهی کرده است. این در مورد فیزیوتراپی نیز صادق است. بسیاری از افراد، به ویژه آنهایی که مشغله‌های زیادی دارند یا تحرک محدودی دارند، فیزیوتراپی در خانه را گزینه بسیار جذابی می‌دانند.

چگونه میتوانیم با فیزیوتراپی در منزل به شما کمک کنیم؟

چگونه میتوانیم با فیزیوتراپی در منزل به شما کمک کنیم؟

فیزیوتراپیست های ما بیماران را در آسایش خانه درمان می کنند. آنها یک برنامه درمانی را ارزیابی، تشخیص و توسعه می دهند که بسته به نیاز بیمار متفاوت است. یک جلسه فیزیوتراپی در منزل در تهران بسته به بحرانی بودن مشکل معمولا یک ساعت طول می کشد. کارشناسان ما با تمرینات حرکتی اولیه و پیشرفته برای بهبود تحرک بیمار کمک می کنند.مزیت دریافت درمان در آسایش خانه خود را نمی توان نادیده گرفت.

ادامه مطلب
آموزه های فیزیوتراپی مچ پا

در خانه خود در محیطی آشنا هستید و بنابراین در آسایش و آرامش خود هستید. راحتی اضافی که هنگام دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل امکان پذیر است می تواند درمان را بهبود بخشد زیرا شما در حالت بسیار آرام تری هستید. همچنین نشان داده شده است که حذف عوامل حواس پرتی منجر به درمان متمرکزتر می شود.

در برخی موارد، پیشرفت ممکن است سریعتر پیش رود.فیزیوتراپی در منزل همچنین در مورد آموزش و ارائه ابزارهایی برای کمک به بهبودی شماست. هنگامی که یک فیزیوتراپیست به خانه شما مراجعه می کند، به احتمال زیاد توصیه ها و اصلاحات بیشتری را بر اساس خانه فعلی شما انجام می دهد و در نتیجه به شما فرصت های بیشتری برای ارتقاء بهبودی نسبت به آنچه در غیر این صورت دریافت می کردید، می دهد.

فرم مشاوره

"(ضروری)" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نحوه تمرینات فیزیوتراپی در منزل در تهران

در واقع، در بسیاری از موارد، تمرین‌ها ممکن است برای پیمایش در خانه شما طراحی شوند و در نتیجه مهارت‌های عملی لازم برای زندگی ایمن را به شما می‌دهند. به عنوان مثال، بسیاری از افرادی که مشکلات حرکتی دارند، ممکن است در رفت و آمد در خانه مشکل داشته باشند و فیزیوتراپی در خانه را می توان در جهت بهبود آن وظایف خاص طراحی کرد.خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران بسیار راحت است.

فیزیوتراپی در منزل در زمان هایی ارائه می شود که نسبت به برنامه خود شما انعطاف پذیر است. در واقع، در بسیاری از موارد، فیزیوتراپیست های خانگی نیز می توانند درمان را در محل کار یا مکان دیگری که برای شما مناسب است، ارائه دهند.

اولین ملاقات با فیزیوتراپیست چگونه خواهد بود؟

خدمات فیزیوتراپی در منزل شما با یک جلسه آنلاین اولیه با فیزیوتراپیست آغاز می‌شود. در طول این جلسه، تاریخچه پزشکی، وضعیت فعلی و اهداف شما مورد بحث قرار خواهد گرفت. این اطلاعات پایه و اساس برنامه درمانی شخصی شما را تشکیل می‌دهد.ارزیابی و تعیین هدف فیزیوتراپیست توانایی‌های بدنی شما را ارزیابی می کند و هر گونه محدودیت یا زمینه‌های نگران کننده را مورد توجه قرار می‌دهد.

با هم اهداف واقع‌بینانه‌ای را ایجاد خواهید کرد که با نیازهای توان‌بخشی شما همسو باشد. ایجاد یک برنامه درمانی مناسب بر اساس ارزیابی، فیزیوتراپیست یک برنامه درمانی سفارشی طراحی می کند. این طرح تمرین‌ها، تکنیک‌ها و نقاط عطفی را که در طول جلسات در خانه برای رسیدن به آنها کار خواهید کرد، مشخص می کند.

چرا تمرینات فیزیوتراپی در منزل در تهران انجام می شود؟

ثابت شده است که تمرینات فیزیوتراپی راهی مفید برای کمک به درمان و پیشگیری از آسیب ها و دردهای مربوط به بیماری های مختلف است.فیزیوتراپیست ها متخصصان پزشکی آموزش دیده ای هستند که از این تمرینات برای تقویت عضلات و افزایش عملکرد استفاده می کنند. آنها مشکلات یک فرد را ارزیابی می کنند و سپس بهترین مجموعه تمرینات فیزیوتراپی را برای تسکین سریع توصیه می کنند.

این تمرینات از حالت های تکی تا حالت های سطح بالا که به ترمیم بدن و بازیابی عملکرد کامل بدن کمک می کند، متغیر است.درست مانند دارو، فقط در صورتی سود می برید که داروها را طبق تجویز پزشک مصرف کنید. به طور مشابه، اگر تمرینات توصیه شده را با جدیت دنبال کنید، می توانید از فیزیوتراپی سودی را انتظار داشته باشید. فیزیوتراپی همچنین به بازگرداندن حالت عاطفی و روانی متعادل کمک می کند که برای درمان جامع ضروری است.

آدرس تهران فیزیوتراپی کیوان

آدرس: تهرانسر ، بلوار اصلی ، چهارراه صدف ، نیلوفر شرقی (شاهد) ،ساختمان اورانوس ، پلاک ۲۸۶ ، طبقه ۴، واحد ۷

چه کسانی به فیزیوتراپی در منزل در تهران نیاز دارند؟

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در تهران می تواند برای رفع مشکلات زیادی، راه حل مناسبی باشد. از جمله رایج ترین مشکلاتی که به فیزیوتراپی در منزل نیاز دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمر درد
  • فیزیوتراپی ضایعه نخاعی در منزل
  • آرتروز مفاصل
  • مشکلات تعادلی
  • ضعف جسمی مزمن
  • رفع عوارض شیمی درمان برای سرطان
  • فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل
  • مشکلات تنفسی
  • خدمات فیزیوتراپی در منزل برای زخم های پس از جراحی یا زخم های دیابتی
  • کشیدگی تاندون ها
  • فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل
  • درمان آسیب های ورزشی
  • شکستگی
  • مشکلات ارتوپدی
  • فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو در منزل

مزایای سرویس فیزیوتراپی در منزل در تهران

خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران مزایا بسیاری دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی در دریافت خدمات فیزیوتراپی

یکی از مزایای اصلی فیزیوتراپی در منزل، راحتی آن است. بیماران می توانند مراقبت های توانبخشی را در راحتی در خانه خود دریافت کنند و نیازی به سفر به کلینیک یا بیمارستان در ترافیک ندارید.

مراقبت شخصی در فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در خانه امکان توجه شخصی و برنامه های درمانی مناسب را فراهم می کند. فیزیوتراپیست می تواند محیط خانه بیمار را ارزیابی کند و تمرینات و درمان هایی را متناسب با نیازها و محدودیت های خاص او طراحی کند.

محیط آشنای منزل برای فیزیوتراپی

قرار گرفتن در یک محیط آشنا می تواند تأثیر مثبتی بر رفاه و آسایش عاطفی بیمار در طول فرآیند توانبخشی داشته باشد. این آشنایی می تواند منجر به مشارکت و همکاری بهتر در درمان شود.

انعطاف ‌پذیری در زمان‌ بندی

جلسات فیزیوتراپی در منزل را می‌توان در زمان‌هایی که برای بیمار مناسب است، برنامه‌ریزی کرد و انعطاف‌پذیری بیشتری برای انطباق با برنامه‌های شلوغ یا سایر تعهدات فراهم می‌کند.

درمان تخصصی یک به یک با پزشک

جلسات در خانه توجه متمرکز یک به یک فیزیوتراپیست را ارائه می دهد و امکان درک عمیق تر از پیشرفت و چالش های بیمار را فراهم می کند.

مشارکت خانواده در فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در خانه به اعضای خانواده اجازه می دهد تا فعالانه در روند توانبخشی شرکت کنند. این سیستم حمایتی می تواند بر انگیزه و بهبود کلی بیمار تأثیر مثبت بگذارد.

کاهش استرس و اضطراب در فیزیوتراپی

برخی از بیماران ممکن است هنگام مراجعه به کلینیک یا بیمارستان دچار استرس یا اضطراب شوند. فیزیوتراپی در منزل این عامل را از بین می برد و تجربه درمانی آرام تر و راحت تری ایجاد می کند.

مقرون به صرفه از نظر هزینه و رفت آمد

در برخی موارد، فیزیوتراپی در منزل ممکن است مقرون به صرفه باشد، زیرا نیاز به هزینه های حمل و نقل را از بین می برد و به طور بالقوه طول مدت درمان را کاهش می دهد.

فیزیوتراپی در خانه با تداوم مراقبت

فیزیوتراپی در منزل تداوم مراقبت را تضمین می کند، به ویژه برای افرادی که تحرک محدود دارند یا در دسترسی منظم به امکانات بهداشتی مشکل دارند.

انگیزه بیشتر بیماران

محیط‌های آشنا و عزیزان می‌تواند انگیزه بیمار را برای مشارکت فعال در درمان خود به میزان قابل توجهی افزایش دهد و منجر به پیشرفت بهتر روند بهبودی شود.

حل چالش های درمانی در فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در خانه در تهران  توسط خانم به فیزیوتراپیست اجازه می دهد تا چالش هایی را که ممکن است در محیط زندگی روزانه بیمار ایجاد شود، مشاهده کرده و به آنها رسیدگی کند، و این باعث می شود که درمان در موقعیت های زندگی واقعی کاربرد بیشتری داشته باشد.

چگونه برای یک جلسه فیزیوتراپی در منزل آماده شویم؟

چگونه برای یک جلسه فیزیوتراپی در منزل آماده شویم؟

در جلسات فیزیوتراپی در منزل، ما به دقت تمامی وضعیت شما را بررسی می کنیم. ما این کار را با ارائه درمان‌های شخصی‌ سازی شده برای افرادی که در حریم خصوصی و ایمنی خانه‌هایشان به آنها خدمات می‌دهیم، انجام می‌دهیم. ما رویکردی مراقبتی داریم و به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا در هر سنی به زندگی مستقل و فعال ادامه دهند.

جلسات فیزیوتراپی در منزل در تهران برای کمک به بهبودی سریعتر بیمار طراحی شده است، خواه یک آسیب جانبی یا یک بیماری مزمن باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که بهترین استفاده را از جلسه خود در خانه ببریدیک مکان جادار و خوب در خانه خود انتخاب کنید که دارای تهویه مناسب، نور مناسب و عاری از هر گونه شلوغی باشد، زیرا فیزیوتراپیست ممکن است تجهیزات ورزشی کوچکی برای جلسه شما بیاورد.لباس راحت بپوشید.

اطمینان حاصل کنید که از لباس هایی که مانع حرکت شما می شود استفاده نکنید زیرا فیزیوتراپیست شما باید ثبات و حرکت مفصل شما را ارزیابی کند.با فیزیوتراپیست خود در مورد اینکه دقیقاً چه مناطقی از درد شما هستند و چه سطح عملکردی را می خواهید در جلسات خود به دست آورید صحبت کنید.اطلاعاتی مانند نحوه شروع درد را به فیزیوتراپ خود ارائه دهید. ماهیت درد چیست و چه مدت است که با این مشکل مواجه بوده اید. مراقب تمرینات فیزیوتراپیست خود باشید و اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید سوال بپرسید. و همچنین با تمرینات خود کوشا باشید تا نتایج مطلوب را مشاهده کنید.انتخاب محل مناسب در منزل برای خدمات درمان فیزیوتراپی در منزل

  • انتخاب مکان ایده آل

هنگام تنظیم فضای فیزیوتراپی در خانه، یک منطقه با نور مناسب و عاری از شلوغی را انتخاب کنید. فضای کافی برای انجام تمرینات ایمن و مؤثر ضروری است.

  • تجهیزات ضروری و لوازم جانبی

بسته به برنامه درمانی شما، فیزیوتراپیست شما ممکن است تجهیزات یا وسایل خاصی را توصیه کند. این می‌تواند شامل نوارهای مقاومت، توپ‌های پایداری یا وسایل ساده مانند بالش و حوله باشد.

  • اقدامات ایمنی برای خدمات فیزیوتراپی در منزل

ایمنی در طول فیزیوتراپی خانگی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که فضای انتخاب شده عاری از موانع و خطرات است. در صورت نیاز، یکی از اعضای خانواده یا دوست خود را برای کمک در نزدیکی خود داشته باشید.

ویدئو رضایت بیماران از فیزیوتراپی در منزل کلینیک کیوان

درمان تخصصی بیماری ها در منزل توسط خانم یا آقا

۱- توانبخشی بیماران:سکته مغزی، ضایعه نخاعی، گیلن باره، پارکینسون، ام اس، فلج بلز(فلج صورت) و کودکان دیستروفی مغزی و عضلانی ، درمان بیماران بعد از جراحی های مغز، تعویض مفصل، ران و زانو، ترمیم پارگی های رباط و مینیسک و تاندون پا ، شکستگی ها، آسیب های ستون فقرات، (پارگی، بیرون زدگی، دیسک و بین مهره ای)سر خوردگی مهره، تنگی کانال نخاعی، اصلاح زانو پرانتزی، زانو ضربدری، اسکولیز، قوس کمر

۲- توانبخشی بعد از جراحی های قلب و عروق

۳- درمان بدون جراحی آرتروز زانو، درمان سیاتیک و اختلالات ستون فقرات کمر و گردن

۴- درمان تخصصی بی اختیاری ادرار و مدفوع

۵- فیزیوتراپی آسیب های ورزشی

۶- درمان شانه یخ زده ، خارپاشنه، سندروم کانال کارپ

غلبه بر چالش‌های فیزیوتراپی در منزل و حفظ انگیزه

 

غلبه بر چالش‌های فیزیوتراپی در منزل و حفظ انگیزه

حفظ نظم و انضباط ثبات در فیزیوتراپی کلیدی است. یک برنامه منظم تنظیم کنید و به آن پایبند باشید. جلسات خود را در خانه با همان سطح تعهدی که در صورت مراجعه به کلینیک انجام می‌دهید رفتار کنید.مقابله با انزوا در حالی که جلسات در خانه حریم خصوصی را ارائه می‌دهند، برخی از افراد ممکن است جنبه اجتماعی کلاس‌های گروهی را از دست بدهند. از طریق پلتفرم‌های مجازی با فیزیوتراپیست خود در ارتباط باشید و در گروه‌های پشتیبانی آنلاین شرکت کنید

پیگیری پیشرفت جلسات، تمرینات و هر تغییری که در وضعیت بدنی خود مشاهده می‌کنید را یادداشت کنید. ردیابی پیشرفت شما حس موفقیت را ایجاد می کند و به فیزیوتراپ کمک می کند تا تنظیمات آگاهانه را انجام دهد.

نقش فیزیوتراپیست در منزل پیگیری و تعدیل منظم فیزیوتراپیست شما جلسات منظم پیگیری را برای ارزیابی پیشرفت شما برنامه ریزی می کند. این جلسات فرصتی برای بحث در مورد هر چالشی است که با آن روبرو هستید و تنظیمات لازم را در برنامه درمانی خود انجام دهید.پرداختن به نگرانی‌ها و سؤالاتاگر در بین جلسات هر گونه سؤال یا نگرانی دارید، در تماس با فیزیوتراپیست خود تردید نکنید. ارتباط شفاف تضمین می کند که شما از تجربه فیزیوتراپی در خانه بیشترین بهره را می‌برید.

جایگزین فیزیوتراپی در منزل

گاهی اوقات افراد تمایل دارند که با روش های جایگزین فیزیوتراپی در منزل آشنا شوند. این امکان وجود دارد که افراد با انجام یکسری تمرینات و حرکات اصلاحی، حال خود را بهتر کرده و به بهبود بیماری کمک کنید.

تمرین حالت صدف شدن

  • به پهلو بخوابید.
  • زانو های خود را به صورت ۴۵ درجه خم کنید.
  • پاشنه ها را به هم بچسبانید.

تمرین کشش لگن به حالت خوابیده

  • بر روی شکم خود بخوابید.
  • شکم را ثابت نگه داشته و به سمت داخل منقبض کنید.
  • پا ها را کاملا صاف کرده و به اندازه ۴ تا ۶ اینچ از روی زمین بالا بیاورید.
  • دقت کنید که لگن شما باید ثابت باشد و هیچ گونه چرخشی نداشته باشد.

خوابیدن بر روی پهلو با کشش عضلات شکم

  • بر روی پهلو بخوابید.
  • ناحیه بالا تنه باید با ساق پا ها در یک راستا باشد.
  • ساق پای بالایی خود را کمی به سمت بالا و پشت نگه دارید.
  • دقت کنید که بدن شما نباید به سمت عقب حرکت کند.

حرکت انعطاف لگن

  • شکم خود را منقبض کنید.
  • زانو ها را با زاویه ۹۰ درجه خم کنید و بالا بیاورید.
  • با دستان بر روی زانو ها فشار آورید و آن ها را به سمت پایین برانید.
  • پا ها را به سمت بالا فشار دهید و اجازه ندهید که حرکت کنند.
  • ۳ تا ۵ ثانیه در این حالت بمانید و بعد خود را رها کنید.

هزینه فیزیوتراپی در منزل آزاد

بسیاری از افرادی که باید در جلسات فیزیوتراپی شرکت کنند تمایل دارند که با هزینه فیزیوتراپی در منزل آزاد آشنا شوند. معمولا افراد از یک بیمه پایه و یک بیمه تکمیلی استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند هزینه های درمانی خود را کاهش دهند. معمولا بیمه های پایه مبلغ بسیار کمی از هزینه ها را متقبل می شوند و در مقابل بیمه های مکمل، مبلغ بیش تری از هزینه ها را پرداخت می کنند. بنابراین اگر قصد دارید که هزینه های فیزیوتراپی در منزل را کاهش دهید، باید ابتدا با مرکز بیمه مکمل خود تماس بگیرید. هر بیمه با مراکز درمانی خاصی قرارداد دارد.

ادامه مطلب
ریز و درشت نکات فیزیوتراپی ستون فقرات

در نتیجه شما از طریق تماس با این مراکز می توانید متوجه شوید که آیا با بیمه تکمیلی شما قرارداد دارد یا نه؟ دقت داشته باشید که هزینه برگزاری این جلسات اگر با بیمه حساب نشود، بسیار بیش تر می شود. از این رو نمونه های آژاد این جلسات هزینه های بالایی دارند و ممکن است فرد در طول چند جلسه مجبور به پرداخت مبالغ بالایی باشد. از این رو بهتر است که قبل از مراجعه به این مراکز درمانی ابتدا خود را بیمه کرده و به مراکزی مراجعه کنید که با بیمه شما قرارداد دارند.

قیمت فیزیوتراپی در منزل

قیمت فیزیوتراپی در منزل توسط خانم یا آقا  تحت تاثیر عوامل و فاکتور های مختلفی تعیین می شود. مهم ترین معیار هایی که در قیمت گذاری این جلسات مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:

  • دولتی و یا خصوصی بودن کلینیک

این کلینیک ها در دو نوع مختلف دولتی و خصوصی تقسیم بندی می شوند. از این رو هزینه های این دو نوع کلینیک ها نیز با هم متفاوت هستند. معمولا اکثر خدماتی که نمونه های دولتی این مراکز نسبت به مراکز خصوصی به افراد ارائه می دهند، با هزینه های کم تری صورت می گیرد.

  • محل انجام خدمات فیزیوتراپی

هر چه فاصله منزل شما تا کلینیک مربوطه بیش تر باشد، قطعا فرد باید هزینه های بیش تری برای اعیاب و ذهب و حمل و نقل تجهیزات پرداخت کند.

  • تعداد جلسات

معمولا فرد برای شرکت در هر جلسه باید مبلغ تعیین شده ای را پرداخت کند. بنابراین هر چه تعداد این جلسات بیش تر شود، باید هزینه های بالاتری توسط فرد بیمار پرداخت شود.

  • تعداد ناحیه های تحت درمان

از دیگر فاکتور های مهم در تعیین این هزینه ها، تعداد ناحیه های تحت درمان است. گاهی اوقات فرد فقط برای فیزیوتراپی زانو در این جلسات شرکت کند، اما برخی مواقع فرد علاوه بر زانو باید گردن خود را نیز مورد معالجه قرار دهد. قطعا هزینه این دو نفر برای شرکت در جلسات فیزیوتراپی با هم متفاوت می باشد.

  • تجهیزات مورد استفاده

همان طور که می دانید برای انجام هر نوع فیزیوتراپی به تجهیزات و ابزار های خاصی نیاز است. از این رو هر چه برگزاری جلسه به تجهیزات بیش تر و پیشرفته تری نیاز داشته باشد، هزینه های بالاتری را برای افراد در پی خواهد داشت.

  • نوع درمان تجویزی

گاهی اوقات فرد به ماساژ درمانی نیاز دارد و بعضی اوقات باید از روش تمرین درمانی، لیزر درمانی و … برای بهبود بیماری استفاده شود. انجام هر یک از این روش ها نیاز به پرداخت هزینه های مختلفی دارد.

مهم ترین خدمات فیزیوتراپی در منزل

در تهران خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران شامل موارد مختلفی می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانبخشی ارتوپدی

این نوع فیزیوتراپی در منزل بر درمان آسیب ها و شرایط مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی، از جمله شکستگی، رگ به رگ شدن، کشیدگی و توانبخشی پس از جراحی تمرکز دارد.

  • توانبخشی عصبی در فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در خانه برای بیماری های عصبی بیماران مبتلا به اختلالاتی مانند سکته مغزی، مولتیپل اسکلروزیس، بیماری پارکینسون و آسیب های نخاعی را هدف قرار می دهد. درمانگران روی بهبود تعادل، هماهنگی و تحرک برای افزایش استقلال عملکردی کار می کنند.

  • فیزیوتراپی سالمندان در منزل

این خدمات به جمعیت سالمندان پاسخ می دهد و به مسائل مربوط به سن مانند آرتریت، سفتی مفاصل، مشکلات تعادلی و پیشگیری از افتادن می پردازد.

  • فیزیوتراپی کودکان در منزل در تهران

این نوع فیزیوتراپی خانگی که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است و به درمان تأخیر رشد، شرایط مادرزادی و آسیب های دوران کودکی کمک می کند.

  • توانبخشی قلبی عروقی در منزل توسط خانم

خدمات فیزیوتراپی در منرل برای شرایط قلبی عروقی بر بهبود سلامت قلب، استقامت و آمادگی کلی قلبی عروقی از طریق تمرینات و فعالیت های ایمن تمرکز دارد.

  • تصحیح وضعیت بدنی در فیزیوتراپی منزل

درمانگران تمرینات و تکنیک هایی را برای اصلاح مسائل مربوط به وضعیت بدنی، مانند وضعیت نامناسب در کار روی میز یا نشستن طولانی مدت ارائه می دهند.

  • توانبخشی آسیب های ورزشی

این نوع فیزیوتراپی در خانه  توسط خانم برای ورزشکارانی که پس از آسیب های ناشی از ورزش بهبود می یابند، با هدف تسهیل بازگشت ایمن به فعالیت های ورزشی خود طراحی شده است.

  • فیزیوتراپی در منزل مدیریت درد

خدمات فیزیوتراپی در منزل برای مدیریت درد، شرایط درد مزمن را هدف قرار می‌دهد و تکنیک‌ها و تمرین‌هایی را برای کاهش ناراحتی و بهبود تحرک ارائه می‌دهد.

  • آموزش تعادل و راه رفتن

برای افرادی که مشکلات تعادلی دارند یا مشکل در راه رفتن دارند، این سرویس با هدف تقویت ثبات و الگوهای راه رفتن، کاهش خطر سقوط انجام می شود.

  • فیزیوتراپی تنفسی در منزل

این سرویس با تمرکز بر شرایط تنفسی به افراد مبتلا به بیماری های مزمن ریوی کمک می کند تا تکنیک های تنفس و عملکرد ریه را بهبود بخشند.

  • فیزیوتراپی پس از زایمان در منزل

این نوع فیزیوتراپی خانگی که برای زنان پس از زایمان طراحی شده است، به بهبودی پس از زایمان، رسیدگی به سلامت کف لگن و تقویت عضلات شکم کمک می کند.

  • فیزیوتراپی پیشگیرانه در منزل

برخی از خدمات فیزیوتراپی در منزل بر مراقبت های پیشگیرانه، ارائه راهنمایی در مورد تمرینات و اصلاح شیوه زندگی برای کاهش آسیب ها و شرایط مزمن تمرکز دارند.

  • آموزش تحرک در فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در خانه به افراد مبتلا به اختلالات حرکتی کمک می‌کند تا استقلال و اعتماد به نفس خود را در فعالیت‌های روزانه خود به دست آورند.

  • توانبخشی سرطان در منزل

فیزیوتراپی در منزل در تهران برای بیماران سرطانی بر مدیریت عوارض جانبی مرتبط با درمان، بهبود عملکرد فیزیکی و افزایش رفاه کلی تمرکز دارد.
دلیل انتخاب کلینیک تخصصی کیوان برای فیزیوتراپی در خانه

دلیل انتخاب کلینیک تخصصی کیوان برای فیزیوتراپی در خانه

  • خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران توسط اعضا نظام پزشکی انجمن فیزیوتراپی ایران ارائه می شود.
  • اعزام فیزیوتراپیست متخصص خانم و آقا به منزل در تمام نقاط تهران بزرگ و حومه و همچنین استان البرز
  • ارائه برگه معتبر نظام پزشکی برای دریافت بیمه و انجام فیزیوتراپی در منزل بیمه تکمیلی
  • تمامی مراحل درمان با مدیریت فیزیوتراپیست کیوان عضو نظام پزشکی و با بیش از ۲۷ سال تجربه در کلینیک و بیمارستان انجام می شود.
  • استفاده از مشاوره تیمی جهت بهبود سریعتر بیمار
  • ارائه خدمات فیزیوتراپی در خانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • انتخاب فیزیوتراپیست مجرب و کارکرده در مطب و منزل
  • اعزام فیزیوتراپیست از نزدیک ترین محل برای بیمار

خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در تهران

تیم کلینیک کیوان متشکل از فیزیوتراپیست خانم و آقا که دارای مجوز هستند و سال‌ها تجربه در درمان شرایط مختلف دارند. تخصص آنها تضمین می کند که بیماران بهترین مراقبت ممکن را دریافت می‌کنند. در صورتی که ترجیح شما دریافت خدمات فیزیوتوراپی در منزل توسط خانم است، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

چرا کلینیک کیوان را برای فیزیوتراپی در منزل انتخاب کنیم

چرا کلینیک کیوان را برای فیزیوتراپی در منزل در تهران انتخاب کنیم؟

کلینیک کیوان به عنوان یک گزینه معتبر برای فیزیوتراپی در منزل برجسته است. کلینیک کیوان با تیمی از فیزیوتراپیست‌های مجرب و رویکرد بیمار محور برنامه‌های توان‌بخشی شخصی را ارائه می‌دهد که برای افزایش تحرک و رفاه کلی طراحی شده‌اند.

فیزیوتراپی در منزل تحت پوشش بیمه

شما می‌توانید خدمت فیزیوتراپی در منزل کلینیک تخصصی کیوان را تحت پوشش بیمه تکمیلی و پزشکان مورد تایید تمامی بیمه های کشور انجام دهید. برای استفاده از بیمه تکمیلی، نامه رسمی با تاییدیه رسمی به شما ارائه خواهد شد و می‌توانید با استفاده از این معرفی نامه، خدمات فیزیوتراپی در منزل را تحت پوشش بیمه تکمیلی خود انجام دهید.

برای اطلاع دقیق از شرایط استفاده از بیمه می توانید با کلینیک ما تماس بگیرید.فیزیوتراپی در منزل تهران و کرجساکنان تهران و کرج می‌توانند از خدمات فیزیوتراپی منزل که از طی مسافت و انتظار در مطب بی نیاز می کند بهره‌مند شوند. چه در حال نقاهت پس از آسیب باشید و چه به دنبال اقدامات پیشگیرانه باشید، فیزیوتراپی منزل مراقبت‌های متخصص را به درب منزل شما می‌آورد.

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم جنوب تهران

ساکنان جنوب تهران اکنون می‌توانند از محدودیت‌های کلینیک‌های سنتی رهایی یابند. فیزیوتراپی در منزل تمرینات و تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهد که باعث افزایش تحرک و بهبود کیفیت زندگی می‌شود.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

ساکنان غرب تهران دیگر نیازی به تحمل ترافیک یا انتظار در صف جلسات فیزیوتراپی ندارند، می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل در غرب تهران با انتخاب مراقبت‌های خانگی، افراد می‌توانند بر روی بهبودی خود در یک محیط بدون استرس تمرکز کنند.

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

ساکنان شرق تهران از این پس می‌توانند در صورت تمایل به خدمات تخصصی فیزیوتراپی دسترسی داشته باشند. با راهنمایی درمانگران مجرب، افراد می‌توانند در جهت بازیابی قدرت، انعطاف پذیری و تناسب اندام کلی تلاش کنند.

اهمیت فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در تهران

قطعا اکثر خانوم ها ترجیح می دهند برای خدمات فیزیوتراپی در منزل، با فیزیوتراپیست خانوم کار کنند. خوشبختانه خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در کلینیک تخصصی دکتر کیوان انجام می شود.  به دلیل این که فیزیوتراپی شامل تمرینات متعددی است، شاید برخی از بانوان با فیزیوتراپ آقا احساس راحتی نداشته و نتواند تمرینات را به خوبی انجام دهد. در مجموعه ما متخصص ترین فیزیوتراپ های خانوم مشغول به فعالیت هستند که می توانند با دانش بالای خود، از بهترین روش ها استفاده کنند.

در صورتی که ترجیح شما فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در تهران است، می توانید همین حالا با ما تماس گرفته و نوبت خود را برای فیزیوتراپی در خانه، رزو کنید.

مزایا فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

به طور کلی فیزیوتراپی در متزل توسط خانم دارای مزایا متعددی است. انتخاب فیزیوتراپیست خانم یا آقا کاملا به ترجیح بستگی دارد. از جمله مزایا فیزیوتراپی توسط خانوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احساس راحتی در طی جلسات درمانی برای خانوم ها در محیط امن منزل
  • انجام بهتر تمرینات فیزیوتراپی توسط خانم برای بیماران
  • پیشرفت بیشتر و درمان بهتر در جلسات فیزیوتراپی

تمرینات ورزشی فیزیوتراپی در منزل در تهران

در فیزیوتراپی در منزل در تهران، تمرینات مختلفی وجود دارد که بهترین آن ها عبارتند از:

  • تمرینات تقویتی در فیزیوتراپی در منزل

تقویت عضلات یکی از اجزای اصلی فیزیوتراپی است. فیزیوتراپیست شما را از طریق تمریناتی راهنمایی می کند که گروه‌های عضلانی خاصی را هدف قرار می‌دهد و به تدریج با پیشرفت شما شدت آن را افزایش می‌دهد.

  • روتین های کششی و انعطاف پذیری

حفظ انعطاف پذیری برای جلوگیری از صدمات و بهبود تحرک بسیار مهم است. روتین های کششی متناسب با نیازهای شما طراحی می‌شوند و بر روی مناطقی که به انعطاف پذیری بیشتری نیاز دارند تمرکز می‌کنند.

  • تمرین تعادل و هماهنگی در فیزیوتراپی

تمرینات تعادل و هماهنگی به تقویت ثبات و مهارت‌های حرکتی کمک می کند. این تمرینات اغلب شامل ایستادن روی یک چیزی است به‌ عنوان‌مثال، استفاده از تخته‌های تعادل، یا انجام حرکات کنترل شده.

هزینه فیزیوتراپی در منزل در تهران

عوامل متعددی مانند مدت زمان جلسه، بحرانی بودن مشکل و نوع فیزیوتراپی ارائه شده وجود دارد که هزینه فیزیوتراپی در منزل در تهران را تعیین می کند. در واقع فیزیوتراپی در خانه نسبت به بستری شدن برای فیزیوتراپی در بیمارستان، هزینه کمتری دارد. با در دسترس بودن فیزیوتراپیست ها در خانه، دیگر نیازی به استرس در مورد مراجعه به کلینیک یا بیمارستان و تشدید آسیب ندارید. برای مشاوره و دریافت لیست قیمت فیزیوتراپی در منزل با کلینیک دکتر کیوان تماس بگیرید.

[/vc_column_text]

در سال های اخیر، خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران  در بین افرادی که به دنبال خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی هستند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فیزیوتراپی در منزل کلینیک کیوان به ارائه خدمات فیزیوتراپی در آسایش و راحتی در منزل شما با کمترین هزینه ممکن می پردازد. این رویکرد مزایای متعددی را ارائه می دهد، به ویژه برای افرادی که تحرک محدود یا برنامه کاری شلوغ دارند.

بسیار از بیمارانی که به فیزیوتراپی در خانه نیاز دارند، با محدودیت جسمی و تحرکی مواجه بوده و نمی توانند برای درمان به کلینیک های فیزیوتراپی مراجعه کنند. اما کلینیک دکتر کیوان شرایطی را فراهم کرده تا این افراد در منزل بتوانند روند درمان خود را پیش ببرند.

مزایای خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط کادر مجرب

فیزیوتراپی در منزل در تهران طی سال‌ها اثربخشی خود را در کمک به بیماران در بازگرداندن سلامت خود و افزایش قدرت بدنی، عملکرد و تحرک ثابت کرده است. برای راحتی بیشتر تجربه شما از فیزیوتراپی، فیزیوتراپیست های ما شخصاً به منزل شما مراجعه کرده و  خدمات فیزیوتراپی در منزل را انجام می دهند. برخی از مزایای دریافت خدمات از فیزیوتراپی در منزل توسط کادر مجرب کیوان عبارتند از:

  1. راحتی بیماران
  2. مراقبت درمانی شخصی
  3. فیزیوتراپی در منزل روند بهبودی سریعتری را به همراه دارد
  4. بدون مشکل حرکتی
  5. مدیریت زمان بهتر
  6. مقرون به صرفه
  7. حمایت و نظارت خانواده در روند درمانی

با خدمات فیزیوتراپی در خانه در تهران مقرون به صرفه و آماده پاسخگویی ما، با تمام نگرانی ها و دردسرهای درمان فیزیوتراپی در کلینیک خداحافظی کنید.

ادامه مطلب
آشنایی با فیزیوتراپی مچ دست
فیزیوتراپی در منزل
انجام فیزیوتراپی در منزل در تهران  با کم ترین هزینه

چه زمانی به خدمات فیزیوتراپی در منزل  در تهران نیاز دارید؟

زانو درد، کمردرد و گردن درد به بخشی از زندگی مدرن تبدیل شده است. زمانی که نوع خاصی از درد در یک دوره زمانی فروکش نمی کند و پس از انجام یک حرکت خاص آن درد را دوباره تجربه می کنید، بهتر است به فیزیوتراپیست مراجعه کنید یا از خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران استفاده کنید. همچنین می توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل ما برای درمان سریع و راحت بهره مند شوید.

فیزیوتراپی دارای طیف گسترده ای از تخصص ها است و افراد می توانند برای هر یک از مسائل پزشکی زیر از فیزیوتراپی در منزل استفاده کنند:

  1. مشکلات اسکلتی عضلانی عصبی

این مشکلات شامل انواع دردها از جمله کمردرد، زانو درد، آرتریت، آسیب های ورزشی و اختلالات مرتبط با سیاتیک می شود.

  1. فلج

آیا می‌دانستید با درمان منظم فیزیوتراپی می‌توان توان عضلانی را بهبود بخشید و باعث تحرک هرچه بیشتر بیماران با مشکلات فلج شد. خدمات فیزیوتراپی ضایعه نخاعی در منزل برای کسانی که دچار آسیب نخاعی هستند در نظر گرفته شده است.

  1. بیماری پارکینسون

پارکینسونیسم یک اختلال حرکتی است. درمان فیزیوتراپی در منزل می تواند به بیمار در تحرک بیشتر و استقلال حرکتی بیشتر کمک کند.

  1. فیزیوتراپی پس از حمله قلبی

فیزیوتراپی پس از حمله قلبی به کاهش ضربان قلب و فشار خون در حالت استراحت و در حین ورزش کمک می کند.

  1. کمر درد

سبک زندگی کم تحرک، وضعیت بدنی نامناسب و سفر های طولانی مدت روزانه می تواند باعث کمردرد مداوم شود. دیگر نیازی نیست با آن درد زندگی کنید و زندگی محدودی داشته باشید.  فقط کافیست با مرکز فیزیوتراپی کیوان تماس بگیرید و به ما اجازه دهید تا با کمک یک فیزیوتراپیست مجرب و آموزش دیده در آسایش منزلتان درد شما را تسکین دهیم. شما می توانید برای درمان کمر درد از خدمات فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل کلینیک کیوان استفاده کنید.

  1. بیماری مزمن انسدادی ریه

فیزیوتراپی به عنوان بخشی از برنامه توانبخشی چند رشته ای عمل می کند و مداخله موثری برای بیماران مبتلا به بیماری انسداد مزمن ریه دیده می شود.

  1. فیزیوتراپی در منزل کودکان

فیزیوتراپی نقشی کلیدی در کمک به کودک مبتلا به اختلال رشد دارد. فیزیوتراپی در منزل کودکان به دنبال ارتقا و حفظ سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کودک است.

  1. آسم

فیزیوتراپی به تمرین عضلات تنفسی کمک می کند که تعداد حملات آسم را کاهش می دهد و تنفس و توانایی های فیزیکی فرد را بهبود می بخشد.

  1. فیزیوتراپی تنفسی

یکی دیگر از زمینه های اصلی که در آن فیزیوتراپی در منزل استفاده می شود، مشکلات تنفسی مانند آسم، بیماری انسدادی مزمن ریه و فیبروز کیستیک است.

  1. توانبخشی پس از جراحی

اگر به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اید، فیزیوتراپی در منزل می تواند به شما کمک کند سریعتر به حالت عادی بازگردید. با درمان تخصصی فیزیوتراپی در منزل ، تحرک خود را بازیابید.

فیزیوتراپی بدون مراجعه به مراکز درمانی

در سال‌های اخیر، مفهوم دریافت مراقبت‌های پزشکی در خانه پیشرفت قابل توجهی کرده است. این در مورد فیزیوتراپی نیز صادق است. بسیاری از افراد، به ویژه آنهایی که مشغله‌های زیادی دارند یا تحرک محدودی دارند، فیزیوتراپی در خانه را گزینه بسیار جذابی می‌دانند.

 

چگونه میتوانیم با فیزیوتراپی در منزل به شما کمک کنیم؟

چگونه میتوانیم با فیزیوتراپی در منزل به شما کمک کنیم؟

فیزیوتراپیست های ما بیماران را در آسایش خانه درمان می کنند. آنها یک برنامه درمانی را ارزیابی، تشخیص و توسعه می دهند که بسته به نیاز بیمار متفاوت است. یک جلسه فیزیوتراپی در منزل در تهران بسته به بحرانی بودن مشکل معمولا یک ساعت طول می کشد. کارشناسان ما با تمرینات حرکتی اولیه و پیشرفته برای بهبود تحرک بیمار کمک می کنند.

مزیت دریافت درمان در آسایش خانه خود را نمی توان نادیده گرفت. در خانه خود در محیطی آشنا هستید و بنابراین در آسایش و آرامش خود هستید. راحتی اضافی که هنگام دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل امکان پذیر است می تواند درمان را بهبود بخشد زیرا شما در حالت بسیار آرام تری هستید. همچنین نشان داده شده است که حذف عوامل حواس پرتی منجر به درمان متمرکزتر می شود. در برخی موارد، پیشرفت ممکن است سریعتر پیش رود.

فیزیوتراپی در منزل همچنین در مورد آموزش و ارائه ابزارهایی برای کمک به بهبودی شماست. هنگامی که یک فیزیوتراپیست به خانه شما مراجعه می کند، به احتمال زیاد توصیه ها و اصلاحات بیشتری را بر اساس خانه فعلی شما انجام می دهد و در نتیجه به شما فرصت های بیشتری برای ارتقاء بهبودی نسبت به آنچه در غیر این صورت دریافت می کردید، می دهد.

نحوه تمرینات فیزیوتراپی در منزل در تهران

در واقع، در بسیاری از موارد، تمرین‌ها ممکن است برای پیمایش در خانه شما طراحی شوند و در نتیجه مهارت‌های عملی لازم برای زندگی ایمن را به شما می‌دهند. به عنوان مثال، بسیاری از افرادی که مشکلات حرکتی دارند، ممکن است در رفت و آمد در خانه مشکل داشته باشند و فیزیوتراپی در خانه را می توان در جهت بهبود آن وظایف خاص طراحی کرد.

خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران بسیار راحت است. فیزیوتراپی در منزل در زمان هایی ارائه می شود که نسبت به برنامه خود شما انعطاف پذیر است. در واقع، در بسیاری از موارد، فیزیوتراپیست های خانگی نیز می توانند درمان را در محل کار یا مکان دیگری که برای شما مناسب است، ارائه دهند.

اولین ملاقات با فیزیوتراپیست چگونه خواهد بود؟

خدمات فیزیوتراپی در منزل شما با یک جلسه آنلاین اولیه با فیزیوتراپیست آغاز می‌شود. در طول این جلسه، تاریخچه پزشکی، وضعیت فعلی و اهداف شما مورد بحث قرار خواهد گرفت. این اطلاعات پایه و اساس برنامه درمانی شخصی شما را تشکیل می‌دهد.

ارزیابی و تعیین هدف

فیزیوتراپیست توانایی‌های بدنی شما را ارزیابی می کند و هر گونه محدودیت یا زمینه‌های نگران کننده را مورد توجه قرار می‌دهد. با هم اهداف واقع‌بینانه‌ای را ایجاد خواهید کرد که با نیازهای توان‌بخشی شما همسو باشد.

ایجاد یک برنامه درمانی مناسب

بر اساس ارزیابی، فیزیوتراپیست یک برنامه درمانی سفارشی طراحی می کند. این طرح تمرین‌ها، تکنیک‌ها و نقاط عطفی را که در طول جلسات در خانه برای رسیدن به آنها کار خواهید کرد، مشخص می کند.

چرا تمرینات فیزیوتراپی در منزل در تهران انجام می شود؟

ثابت شده است که تمرینات فیزیوتراپی راهی مفید برای کمک به درمان و پیشگیری از آسیب ها و دردهای مربوط به بیماری های مختلف است.

فیزیوتراپیست ها متخصصان پزشکی آموزش دیده ای هستند که از این تمرینات برای تقویت عضلات و افزایش عملکرد استفاده می کنند. آنها مشکلات یک فرد را ارزیابی می کنند و سپس بهترین مجموعه تمرینات فیزیوتراپی را برای تسکین سریع توصیه می کنند. این تمرینات از حالت های تکی تا حالت های سطح بالا که به ترمیم بدن و بازیابی عملکرد کامل بدن کمک می کند، متغیر است.

درست مانند دارو، فقط در صورتی سود می برید که داروها را طبق تجویز پزشک مصرف کنید. به طور مشابه، اگر تمرینات توصیه شده را با جدیت دنبال کنید، می توانید از فیزیوتراپی سودی را انتظار داشته باشید. فیزیوتراپی همچنین به بازگرداندن حالت عاطفی و روانی متعادل کمک می کند که برای درمان جامع ضروری است.

چه کسانی به فیزیوتراپی در منزل در تهران نیاز دارند؟

فیزیوتراپی در خانه در تهران می تواند برای رفع مشکلات زیادی، راه حل مناسبی باشد. از جمله رایج ترین مشکلاتی که به فیزیوتراپی در منزل نیاز دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمر درد
  • فیزیوتراپی ضایعه نخاعی در منزل
  • آرتروز مفاصل
  • مشکلات تعادلی
  • ضعف جسمی مزمن
  • رفع عوارض شیمی درمان برای سرطان
  • فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل 
  • مشکلات تنفسی
  • خدمات فیزیوتراپی در منزل برای زخم های پس از جراحی یا زخم های دیابتی
  • کشیدگی تاندون ها
  • فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل
  • درمان آسیب های ورزشی
  • شکستگی
  • مشکلات ارتوپدی
  • فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو در منزل

 

ویژگی های فیزیوتراپی در منزل در تهران

  1. راحتی: یکی از مزایای اصلی فیزیوتراپی در منزل، راحتی آن است. بیماران می توانند مراقبت های توانبخشی را در راحتی در خانه خود دریافت کنند و نیازی به سفر به کلینیک یا بیمارستان در ترافیک ندارید.
  2. مراقبت شخصی: فیزیوتراپی در خانه امکان توجه شخصی و برنامه های درمانی مناسب را فراهم می کند. فیزیوتراپیست می تواند محیط خانه بیمار را ارزیابی کند و تمرینات و درمان هایی را متناسب با نیازها و محدودیت های خاص او طراحی کند.
  3. محیط آشنا: قرار گرفتن در یک محیط آشنا می تواند تأثیر مثبتی بر رفاه و آسایش عاطفی بیمار در طول فرآیند توانبخشی داشته باشد. این آشنایی می تواند منجر به مشارکت و همکاری بهتر در درمان شود.
  4. انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی: جلسات فیزیوتراپی در منزل را می‌توان در زمان‌هایی که برای بیمار مناسب است، برنامه‌ریزی کرد و انعطاف‌پذیری بیشتری برای انطباق با برنامه‌های شلوغ یا سایر تعهدات فراهم می‌کند.
  5. درمان تخصصی یک به یک با پزشک: جلسات در خانه توجه متمرکز یک به یک فیزیوتراپیست را ارائه می دهد و امکان درک عمیق تر از پیشرفت و چالش های بیمار را فراهم می کند.
  6. مشارکت خانواده: فیزیوتراپی در خانه به اعضای خانواده اجازه می دهد تا فعالانه در روند توانبخشی شرکت کنند. این سیستم حمایتی می تواند بر انگیزه و بهبود کلی بیمار تأثیر مثبت بگذارد.
  7. کاهش استرس و اضطراب: برخی از بیماران ممکن است هنگام مراجعه به کلینیک یا بیمارستان دچار استرس یا اضطراب شوند. فیزیوتراپی در منزل این عامل را از بین می برد و تجربه درمانی آرام تر و راحت تری ایجاد می کند.
  8. مقرون به صرفه: در برخی موارد، فیزیوتراپی در منزل ممکن است مقرون به صرفه باشد، زیرا نیاز به هزینه های حمل و نقل را از بین می برد و به طور بالقوه طول مدت درمان را کاهش می دهد.
  9. تداوم مراقبت: فیزیوتراپی در منزل تداوم مراقبت را تضمین می کند، به ویژه برای افرادی که تحرک محدود دارند یا در دسترسی منظم به امکانات بهداشتی مشکل دارند.
  10. انگیزه :  محیط‌های آشنا و عزیزان می‌تواند انگیزه بیمار را برای مشارکت فعال در درمان خود به میزان قابل توجهی افزایش دهد و منجر به پیشرفت بهتر روند بهبودی شود.
  11. کاربرد : فیزیوتراپی در خانه در تهران به فیزیوتراپیست اجازه می دهد تا چالش هایی را که ممکن است در محیط زندگی روزانه بیمار ایجاد شود، مشاهده کرده و به آنها رسیدگی کند، و این باعث می شود که درمان در موقعیت های زندگی واقعی کاربرد بیشتری داشته باشد.

چگونه برای یک جلسه فیزیوتراپی در منزل آماده شویم؟

چگونه برای یک جلسه فیزیوتراپی در منزل آماده شویم؟

در جلسات فیزیوتراپی در منزل، ما به دقت تمامی وضعیت شما را بررسی می کنیم. ما این کار را با ارائه درمان‌های شخصی‌ سازی شده برای افرادی که در حریم خصوصی و ایمنی خانه‌هایشان به آنها خدمات می‌دهیم، انجام می‌دهیم. ما رویکردی مراقبتی داریم و به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا در هر سنی به زندگی مستقل و فعال ادامه دهند.

جلسات فیزیوتراپی در منزل در تهران برای کمک به بهبودی سریعتر بیمار طراحی شده است، خواه یک آسیب جانبی یا یک بیماری مزمن باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که بهترین استفاده را از جلسه خود در خانه ببرید

یک مکان جادار و خوب در خانه خود انتخاب کنید که دارای تهویه مناسب، نور مناسب و عاری از هر گونه شلوغی باشد، زیرا فیزیوتراپیست ممکن است تجهیزات ورزشی کوچکی برای جلسه شما بیاورد.

لباس راحت بپوشید. اطمینان حاصل کنید که از لباس هایی که مانع حرکت شما می شود استفاده نکنید زیرا فیزیوتراپیست شما باید ثبات و حرکت مفصل شما را ارزیابی کند.

با فیزیوتراپیست خود در مورد اینکه دقیقاً چه مناطقی از درد شما هستند و چه سطح عملکردی را می خواهید در جلسات خود به دست آورید صحبت کنید.

اطلاعاتی مانند نحوه شروع درد را به فیزیوتراپ خود ارائه دهید. ماهیت درد چیست و چه مدت است که با این مشکل مواجه بوده اید. مراقب تمرینات فیزیوتراپیست خود باشید و اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید سوال بپرسید. و همچنین با تمرینات خود کوشا باشید تا نتایج مطلوب را مشاهده کنید.

هزینه فیزیوتراپی در منزل در تهران

عوامل متعددی مانند مدت زمان جلسه، بحرانی بودن مشکل و نوع فیزیوتراپی ارائه شده وجود دارد که هزینه فیزیوتراپی در منزل در تهران را تعیین می کند. در واقع فیزیوتراپی در خانه نسبت به بستری شدن برای فیزیوتراپی در بیمارستان، هزینه کمتری دارد. با در دسترس بودن فیزیوتراپیست ها در خانه، دیگر نیازی به استرس در مورد مراجعه به کلینیک یا بیمارستان و تشدید آسیب ندارید. برای مشاوره و دریافت لیست قیمت فیزیوتراپی در منزل با کلینیک دکتر کیوان تماس بگیرید.

انتخاب محل مناسب در منزل برای خدمات درمان فیزیوتراپی در منزل

  • انتخاب مکان ایده آل

هنگام تنظیم فضای فیزیوتراپی در خانه، یک منطقه با نور مناسب و عاری از شلوغی را انتخاب کنید. فضای کافی برای انجام تمرینات ایمن و مؤثر ضروری است.

  • تجهیزات ضروری و لوازم جانبی

بسته به برنامه درمانی شما، فیزیوتراپیست شما ممکن است تجهیزات یا وسایل خاصی را توصیه کند. این می‌تواند شامل نوارهای مقاومت، توپ‌های پایداری یا وسایل ساده مانند بالش و حوله باشد.

  • اقدامات ایمنی برای خدمات فیزیوتراپی در منزل

ایمنی در طول فیزیوتراپی خانگی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که فضای انتخاب شده عاری از موانع و خطرات است. در صورت نیاز، یکی از اعضای خانواده یا دوست خود را برای کمک در نزدیکی خود داشته باشید.

 

درمان تخصصی بیماری ها در منزل

۱- توانبخشی بیماران:

سکته مغزی، ضایعه نخاعی، گیلن باره، پارکینسون، ام اس، فلج بلز(فلج صورت) و کودکان دیستروفی مغزی و عضلانی ، درمان بیماران بعد از جراحی های مغز، تعویض مفصل، ران و زانو، ترمیم پارگی های رباط و مینیسک و تاندون پا ، شکستگی ها، آسیب های ستون فقرات، (پارگی، بیرون زدگی، دیسک و بین مهره ای)سر خوردگی مهره، تنگی کانال نخاعی، اصلاح زانو پرانتزی، زانو ضربدری، اسکولیز، قوس کمر

ادامه مطلب
رهایی از آرتروز کمر با فیزیوتراپی آرتروز کمر

۲- توانبخشی بعد از جراحی های قلب و عروق

۳- درمان بدون جراحی آرتروز زانو، درمان سیاتیک و اختلالات ستون فقرات کمر و گردن

۴- درمان تخصصی بی اختیاری ادرار و مدفوع

۵- فیزیوتراپی آسیب های ورزشی

۶- درمان شانه یخ زده ، خارپاشنه، سندروم کانال کارپ

غلبه بر چالش‌های فیزیوتراپی در منزل و حفظ انگیزه

غلبه بر چالش‌های فیزیوتراپی در منزل و حفظ انگیزه

حفظ نظم و انضباط

ثبات در فیزیوتراپی کلیدی است. یک برنامه منظم تنظیم کنید و به آن پایبند باشید. جلسات خود را در خانه با همان سطح تعهدی که در صورت مراجعه به کلینیک انجام می‌دهید رفتار کنید.

مقابله با انزوا

در حالی که جلسات در خانه حریم خصوصی را ارائه می‌دهند، برخی از افراد ممکن است جنبه اجتماعی کلاس‌های گروهی را از دست بدهند. از طریق پلتفرم‌های مجازی با فیزیوتراپیست خود در ارتباط باشید و در گروه‌های پشتیبانی آنلاین شرکت کنید.

پیگیری پیشرفت

جلسات، تمرینات و هر تغییری که در وضعیت بدنی خود مشاهده می‌کنید را یادداشت کنید. ردیابی پیشرفت شما حس موفقیت را ایجاد می کند و به فیزیوتراپ کمک می کند تا تنظیمات آگاهانه را انجام دهد.

نقش فیزیوتراپیست در منزل

پیگیری و تعدیل منظم

فیزیوتراپیست شما جلسات منظم پیگیری را برای ارزیابی پیشرفت شما برنامه ریزی می کند. این جلسات فرصتی برای بحث در مورد هر چالشی است که با آن روبرو هستید و تنظیمات لازم را در برنامه درمانی خود انجام دهید.

پرداختن به نگرانی‌ها و سؤالات

اگر در بین جلسات هر گونه سؤال یا نگرانی دارید، در تماس با فیزیوتراپیست خود تردید نکنید. ارتباط شفاف تضمین می کند که شما از تجربه فیزیوتراپی در خانه بیشترین بهره را می‌برید.

انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران

خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران شامل موارد مختلفی می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانبخشی ارتوپدی

این نوع فیزیوتراپی در منزل بر درمان آسیب ها و شرایط مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی، از جمله شکستگی، رگ به رگ شدن، کشیدگی و توانبخشی پس از جراحی تمرکز دارد.

  • توانبخشی عصبی

فیزیوتراپی در خانه برای بیماری های عصبی بیماران مبتلا به اختلالاتی مانند سکته مغزی، مولتیپل اسکلروزیس، بیماری پارکینسون و آسیب های نخاعی را هدف قرار می دهد. درمانگران روی بهبود تعادل، هماهنگی و تحرک برای افزایش استقلال عملکردی کار می کنند.

  • فیزیوتراپی سالمندان در منزل

این خدمات به جمعیت سالمندان پاسخ می دهد و به مسائل مربوط به سن مانند آرتریت، سفتی مفاصل، مشکلات تعادلی و پیشگیری از افتادن می پردازد.

  • فیزیوتراپی کودکان در منزل

این نوع فیزیوتراپی خانگی که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است و به درمان تأخیر رشد، شرایط مادرزادی و آسیب های دوران کودکی کمک می کند.

  • توانبخشی قلبی عروقی در منزل

خدمات فیزیوتراپی در منرل برای شرایط قلبی عروقی بر بهبود سلامت قلب، استقامت و آمادگی کلی قلبی عروقی از طریق تمرینات و فعالیت های ایمن تمرکز دارد.

  • تصحیح وضعیت بدنی در منزل

درمانگران تمرینات و تکنیک هایی را برای اصلاح مسائل مربوط به وضعیت بدنی، مانند وضعیت نامناسب در کار روی میز یا نشستن طولانی مدت ارائه می دهند.

  • توانبخشی آسیب های ورزشی

این نوع فیزیوتراپی در خانه برای ورزشکارانی که پس از آسیب های ناشی از ورزش بهبود می یابند، با هدف تسهیل بازگشت ایمن به فعالیت های ورزشی خود طراحی شده است.

  • فیزیوتراپی در منزل مدیریت درد

خدمات فیزیوتراپی در منزل برای مدیریت درد، شرایط درد مزمن را هدف قرار می‌دهد و تکنیک‌ها و تمرین‌هایی را برای کاهش ناراحتی و بهبود تحرک ارائه می‌دهد.

  • آموزش تعادل و راه رفتن

برای افرادی که مشکلات تعادلی دارند یا مشکل در راه رفتن دارند، این سرویس با هدف تقویت ثبات و الگوهای راه رفتن، کاهش خطر سقوط انجام می شود.

  • فیزیوتراپی تنفسی

این سرویس با تمرکز بر شرایط تنفسی به افراد مبتلا به بیماری های مزمن ریوی کمک می کند تا تکنیک های تنفس و عملکرد ریه را بهبود بخشند.

  • فیزیوتراپی پس از زایمان

این نوع فیزیوتراپی خانگی که برای زنان پس از زایمان طراحی شده است، به بهبودی پس از زایمان، رسیدگی به سلامت کف لگن و تقویت عضلات شکم کمک می کند.

  • فیزیوتراپی پیشگیرانه در منزل

برخی از خدمات فیزیوتراپی در منزل بر مراقبت های پیشگیرانه، ارائه راهنمایی در مورد تمرینات و اصلاح شیوه زندگی برای کاهش آسیب ها و شرایط مزمن تمرکز دارند.

  • آموزش تحرک

فیزیوتراپی در خانه به افراد مبتلا به اختلالات حرکتی کمک می‌کند تا استقلال و اعتماد به نفس خود را در فعالیت‌های روزانه خود به دست آورند.

  • توانبخشی سرطان در منزل

فیزیوتراپی در منزل در تهران برای بیماران سرطانی بر مدیریت عوارض جانبی مرتبط با درمان، بهبود عملکرد فیزیکی و افزایش رفاه کلی تمرکز دارد.

 

دلیل انتخاب کلینیک تخصصی کیوان برای فیزیوتراپی در خانه

دلیل انتخاب کلینیک تخصصی کیوان برای فیزیوتراپی در خانه

  • خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران توسط اعضا نظام پزشکی انجمن فیزیوتراپی ایران ارائه می شود.
  • اعزام فیزیوتراپیست متخصص خانم و آقا به منزل در تمام نقاط تهران بزرگ و حومه و همچنین استان البرز
  • ارائه برگه معتبر نظام پزشکی برای دریافت بیمه و انجام فیزیوتراپی در منزل بیمه تکمیلی
  • تمامی مراحل درمان با مدیریت فیزیوتراپیست کیوان عضو نظام پزشکی و با بیش از ۲۷ سال تجربه در کلینیک و بیمارستان انجام می شود.
  • استفاده از مشاوره تیمی جهت بهبود سریعتر بیمار
  • ارائه خدمات فیزیوتراپی در خانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • انتخاب فیزیوتراپیست مجرب و کارکرده در مطب و منزل
  • اعزام فیزیوتراپیست از نزدیک ترین محل برای بیمار

کند که شما از تجربه فیزیوتراپی در خانه بیشترین بهره را می‌برید.

خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در تهران

تیم کلینیک کیوان متشکل از فیزیوتراپیست خانم و آقا که دارای مجوز هستند و سال‌ها تجربه در درمان شرایط مختلف دارند. تخصص آنها تضمین می کند که بیماران بهترین مراقبت ممکن را دریافت می‌کنند. در صورتی که ترجیح شما دریافت خدمات فیزیوتوراپی در منزل توسط خانم است، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

فیزیوتراپی در منزل در تهران  روتین همیشگی را تغییر می‌دهد، به ویژه برای بهبود یافتگان سکته مغزی که با چالش‌هایی در تحرک و قدرت مواجه هستند. این رویکرد به افراد اجازه می‌دهد تا راهنمایی‌های حرفه‌ای و تمرین‌های توان‌بخشی را متناسب با نیازهای خاص خود، همه در محیط آشنای خانه‌شان دریافت کنند.

فیزیوتراپیست چه مواردی را برای فیزیوتراپی زانو ارزیابی می کند؟

آسیب‌های زانو می‌تواند ناتوان کننده باشد و نیاز به مراقبت‌های تخصصی دارد. فیزیوتراپیست هنگام طراحی یک برنامه فیزیوتراپی زانو جنبه‌های مختلفی از جمله دامنه حرکتی، ثبات، قدرت عضلانی و هر شرایط پزشکی موجود را ارزیابی می کند.

فیزیوتراپی در منزل با لیزر پرتوان

لیزر درمانی در حوزه فیزیوتراپی محبوبیت پیدا کرده است. این روش درمانی غیرتهاجمی از نور متمرکز برای تحریک ترمیم بافت و کاهش التهاب استفاده می‌کند و آن را به یک مکمل ایده‌آل برای جلسات فیزیوتراپی منزل تبدیل می‌کند.

چرا کلینیک کیوان را برای فیزیوتراپی در منزل انتخاب کنیم

چرا کلینیک کیوان را برای فیزیوتراپی در منزل در تهران انتخاب کنیم؟

کلینیک کیوان به عنوان یک گزینه معتبر برای فیزیوتراپی در منزل برجسته است. کلینیک کیوان با تیمی از فیزیوتراپیست‌های مجرب و رویکرد بیمار محور برنامه‌های توان‌بخشی شخصی را ارائه می‌دهد که برای افزایش تحرک و رفاه کلی طراحی شده‌اند.

فیزیوتراپی در منزل تحت پوشش بیمه

شما می‌توانید خدمت فیزیوتراپی در منزل کلینیک تخصصی کیوان را تحت پوشش بیمه تکمیلی و پزشکان مورد تایید تمامی بیمه های کشور انجام دهید. برای استفاده از بیمه تکمیلی، نامه رسمی با تاییدیه رسمی به شما ارائه خواهد شد و می‌توانید با استفاده از این معرفی نامه، خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه را تحت پوشش بیمه تکمیلی خود انجام دهید. برای اطلاع دقیق از شرایط استفاده از بیمه می توانید با کلینیک ما تماس بگیرید.

فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج

ساکنان تهران و کرج می‌توانند از خدمات فیزیوتراپی منزل که از طی مسافت و انتظار در مطب بی نیاز می کند بهره‌مند شوند. چه در حال نقاهت پس از آسیب باشید و چه به دنبال اقدامات پیشگیرانه باشید، فیزیوتراپی منزل مراقبت‌های متخصص را به درب منزل شما می‌آورد.

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

ساکنان شمال تهران اکنون این امکان را دارند که بدون خروج از منزل به خدمات تخصصی فیزیوتراپی در منزل در شمال تهران دسترسی داشته باشند. این رویکرد مناسب تضمین می کند که هر جلسه به نیازها و اهداف فردی می‌پردازد.

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

ساکنان جنوب تهران اکنون می‌توانند از محدودیت‌های کلینیک‌های سنتی رهایی یابند. فیزیوتراپی در منزل تمرینات و تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهد که باعث افزایش تحرک و بهبود کیفیت زندگی می‌شود.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

ساکنان غرب تهران دیگر نیازی به تحمل ترافیک یا انتظار در صف جلسات فیزیوتراپی ندارند، می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل در غرب تهران با انتخاب مراقبت‌های خانگی، افراد می‌توانند بر روی بهبودی خود در یک محیط بدون استرس تمرکز کنند.

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

ساکنان شرق تهران از این پس می‌توانند در صورت تمایل به خدمات تخصصی فیزیوتراپی دسترسی داشته باشند. با راهنمایی درمانگران مجرب، افراد می‌توانند در جهت بازیابی قدرت، انعطاف پذیری و تناسب اندام کلی تلاش کنند.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در تهران

قطعا اکثر خانوم ها ترجیح می دهند برای خدمات فیزیوتراپی در منزل، با فیزیوتراپیست خانوم کار کنند. خوشبختانه خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در کلینیک تخصصی دکتر کیوان انجام می شود.  به دلیل این که فیزیوتراپی شامل تمرینات متعددی است، شاید برخی از بانوان با فیزیوتراپ آقا احساس راحتی نداشته و نتواند تمرینات را به خوبی انجام دهد. در مجموعه ما متخصص ترین فیزیوتراپ های خانوم مشغول به فعالیت هستند که می توانند با دانش بالای خود، از بهترین روش ها استفاده کنند. در صورتی که ترجیح شما فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در تهران است، می توانید همین حالا با ما تماس گرفته و نوبت خود را برای فیزیوتراپی در خانه، رزو کنید.

تمرینات ورزشی فیزیوتراپی در منزل در تهران

در فیزیوتراپی در منزل در تهران، تمرینات مختلفی وجود دارد که بهترین آن ها عبارتند از:

تمرینات تقویتی در فیزیوتراپی در منزل

تقویت عضلات یکی از اجزای اصلی فیزیوتراپی است. فیزیوتراپیست شما را از طریق تمریناتی راهنمایی می کند که گروه‌های عضلانی خاصی را هدف قرار می‌دهد و به تدریج با پیشرفت شما شدت آن را افزایش می‌دهد.

روتین های کششی و انعطاف پذیری

حفظ انعطاف پذیری برای جلوگیری از صدمات و بهبود تحرک بسیار مهم است. روتین های کششی متناسب با نیازهای شما طراحی می‌شوند و بر روی مناطقی که به انعطاف پذیری بیشتری نیاز دارند تمرکز می‌کنند.

تمرین تعادل و هماهنگی در فیزیوتراپی 

تمرینات تعادل و هماهنگی به تقویت ثبات و مهارت‌های حرکتی کمک می کند. این تمرینات اغلب شامل ایستادن روی یک چیزی است به‌عنوان‌مثال، استفاده از تخته‌های تعادل، یا انجام حرکات کنترل شده.

نتیجه گیری خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل یک رویکرد تحول آفرین است که راحتی، توجه شخصی و توان‌بخشی مؤثر را به درب منزل شما می‌آورد. قدرت سلامت از راه دور را دست کم نگیرید و سفر خود را به سمت بهبود تحرک، قدرت و رفاه کلی آغاز کنید. در نتیجه، فیزیوتراپی خانگی رویکرد ما به توان‌بخشی را تغییر می‌دهد.

چه بهبودی سکته مغزی، فیزیوتراپی زانو یا بهبود حرکت عمومی باشد، گزینه دریافت مراقبت‌های حرفه‌ای در خانه فرصت‌های جدیدی را برای افرادی که به دنبال بهبودی جامع هستند باز می کند. با انتخاب کلینیک‌های معتبر مانند کلینیک کیوان و پذیرش برنامه‌های مراقبت شخصی، افراد می‌توانند سفری را برای بهبودی در خانه خود آغاز کنند. برای انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل نظیر فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید.

سوالات متدوال فیزیوتراپی در منزل در تهران

  1. آیا فیزیوتراپی همان ماساژ است؟

خیر. درمان فیزیوتراپی از یک رویکرد علمی برای حل مشکلات سلامتی پیروی می کند. در حالی که درمان فیزیوتراپی در منزل ممکن است شامل چند تکنیک ماساژ مانند باشد، این روش‌ها کاملاً از نظر آناتومیکی متمایل هستند.

  1. هزینه هر جلسه فیزیوتراپی چقدر است؟

هزینه هر جلسه فیزیوتراپی در منزل بسته به عوامل مختلفی از جمله فاصله خانه شما،  صلاحیت و تجربه فیزیوتراپیست، پیچیدگی طرح درمان و مدت جلسه می تواند متفاوت باشد. برای دریافت قیمت دقیق می توانید با کلینیک فیزیوتراپی کیوان تماس بگیرید تا ما با توجه به نیاز های شما این قیمت را تعیین کنیم.

  1. آیا مرکز محلی برای درمان فیزیوتراپی دارید؟

کارشناسان ما به خانه شما می آیند و در صورت تمایل شما را درمان می کنند. ما به عنوان یک مرکز توانبخشی فیزیوتراپی محلی عمل می کنیم که به بهبود روند درمانی شما کمک می کند.

  1. مدت زمان هر جلسه چقدر خواهد بود؟

مدت زمان هر جلسه فیزیوتراپی در منزل معمولا از 45 دقیقه تا یک ساعت متغیر است. با این حال، طول دقیق جلسه ممکن است بر اساس عوامل متعددی از جمله نیازهای خاص بیمار، پیچیدگی درمان و اهداف فرآیند توانبخشی متفاوت باشد.

[/vc_column][/vc_row]

دریافت مشاوره تخصصی رایگان

021-۴۴۵۲۵۳۱۶

"(ضروری)" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

ده − چهار =

5/5 - (5 امتیاز)