فیزیوتراپی در منزل با بیمه در تهران

اهمیت فیزیوتراپی در منزل با بیمه

فیزیوتراپی در منزل با بیمه کمک می کند تا بتوانید با هزینه مناسب تری این خدمات درمانی را در منزل، دریافت کنید. خوشبختانه کلینیک تخصصی فیزیوتراپی دکتر کیوان، فیزیوتراپی با بیمه را نیز تقبل می کند. فیزیوتراپی یک رویکرد درمانی است که هدف آن افزایش عملکرد فرد است و توسط پزشک توصیه می‌شود. بااین‌حال، اثربخشی آن به برنامه‌های ورزشی مداوم و مراجعه منظم به فیزیوتراپیست بستگی دارد که می‌تواند برای برخی از بیماران سخت باشد. در این شرایط استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه می تواند نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد. فیز

بسیاری از افراد فیزیوتراپی در منزل را به دلیل شباهت آن به جلسات کلینیک و در دسترس بودن پوشش بیمه‌ای اضافی ترجیح می‌دهند. این مقاله به معرفی خدمات فیزیوتراپی خانگی دکتر کیوان و قیمت‌گذاری آن می‌پردازد.

تعرفه فیزیوتراپی در منزل با بیمه 1402

در کلان شهرها مبلغ به تومان توضیحات فیزیوتراپی در منزل
فیزیوتراپی یک ناحیه 644.000 هر یک جلسه
فیزیوتراپی در منزل دو ناحیه 763.000 هر یک جلسه
فیزیوتراپی چهار ناحیه 979.000 هر یک جلسه
فیزیوتراپی تنفسی 579.000 هر یک جلسه

 

فیزیوتراپی در منزل با بیمه در تهران توسط فیزیوتراپی دکتر کیوان

در مرکز دکتر کیوان می‌توانید به خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه  یا محل کار خود دسترسی داشته باشید. ویژگی‌های قابل‌توجه مجموعه دکتر کیوان این است که، می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی بهره‌مند شوید. اگر بیمه تکمیلی شما شامل پوشش فیزیوتراپی می‌شود، می‌توانید یک معرفی‌نامه دریافت کنید و جلسات خود را تحت پوشش بیمه قرار دهید. خدمات  دکتر کیوان با قیمت‌های مصوب و بدون هزینه اضافی برای بیمار ارائه می‌شود. خدمات فیزیوتراپی در منزل دکتر کیوان توسط تیمی از متخصصین مجرب ارائه می‌شود. این گونه می توانید از باکیفیت ترین خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه بهره مند شده و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

ادامه مطلب
مزایا دستگاه  فیزیوتراپی در منزل

شرایط فیزیوتراپی در منزل با بیمه

بیماران اغلب نگران هزینه درمان خود هستند، ازجمله بیمارانی که نیاز به فیزیوتراپی دارند. صرف‌ نظر از هزینه‌های انجام ‌شده، دریافت درمان تحت نظر یک فیزیوتراپیست متخصص برای بهبود سلامتی ضروری است. برخی از بیمارانی که صدمات و محدودیت‌های حرکتی را تجربه کرده‌اند ممکن است به ‌جای مراجعه به کلینیک، فیزیوتراپی در خانه را ترجیح دهند. در چنین مواقعی اولین سوالی که به ذهن خطور می‌کند این است که آیا بیمه خدمات فیزیوتراپی در منزل را پوشش می‌دهد؟

خوشبختانه خبرهای خوبی در راه است.  مجموعه دکتر کیوان، بستر خدمات پرستاری و مراقبتی، در تلاش است تا درمان فیزیوتراپی خانگی تحت پوشش بیمه را به ساکنین کرج و تهران ارائه دهد. آن‌ها با ارائه ‌دهندگان مختلف بیمه تکمیلی و پایه قراردادهای درمانی منعقد کرده‌اند. به‌ عنوان بخشی از این ترتیب، فیزیوتراپی دکتر کیوان برای بیماران پس از درمان فیزیوتراپی خانگی، فاکتورهای رسمی صادر می‌کند. سپس بیماران می‌توانند پرداخت‌های خود را به متخصص فیزیوتراپی انجام دهند و رسید را به بیمه‌گر تکمیلی خود تحویل دهند که طبق تعرفه بیمه، صورت ‌حساب را انجام می‌دهد.

فیزیوتراپی در منزل با بیمه در تمامی مناطق تهران

مجموعه دکتر کیوان با ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه، نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های درمان را برای بیماران و خانواده‌های آن‌ها به میزان قابل ‌توجهی کاهش می‌دهد. این به بیماران امکان می‌دهد بدون نگرانی به دنبال این خدمات باشند و روند درمان خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. همچنین  دکتر کیوان تضمین می‌کند که خدمات فیزیوتراپی در منزل با قیمت مناسب با به‌کارگیری متخصصان فیزیوتراپی مجرب و ماهر ارائه می‌شود. این متخصصان با هدف به حداقل رساندن هزینه‌ها و جلب رضایت بیماران خود، تشخیص دقیق و درمان‌های لازم را در اولویت قرار می‌دهند.

ادامه مطلب
مشکلات لگن در بارداری

چه بیمارانی برای فیزیوتراپی در منزل توصیه می‌شوند؟

در برخی اوقات شرایط مالی باعث شده تا افراد نگرانی ها بابت خدمات فیزیوتراپی داشته باشند. اما فیزیوتراپی در منزل با بیمه کمک می کند تا همه افراد بتوانند با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب تر از این خدمات استفاده کنند. در برخی شرایط فیزیوتراپی برای مشکلات مختلف بسیار ضروری بوده و بایستی حتما انجام شود. بر اساس توصیه‌های پزشکی، فیزیوتراپی در منزل اغلب به‌ عنوان یک درمان مکمل در موارد مختلف پیشنهاد می‌شود. در اینجا چند نمونه از این افراد آورده شده است:

  • افرادی که درد کمر و گردن را تجربه می‌کنند.
  • بیماران مبتلابه آرتریت در مفاصل
  • افرادی که به دنبال بهبودی پس از جراحی هستند.
  • بیمارانی که باهدف کاهش عوارض جانبی سرطان و شیمی‌درمانی و همچنین بهبود وضعیت کلی خود تلاش می‌کنند.
  • افرادی که مشکلات زانو و مچ پا دارند.
  • بازماندگان سکته مغزی که برای فلج اندام نیاز به توان‌ بخشی و کاهش درد دارند.
  • آسیب‌های ناشی از ورزش و فعالیت بدنی
  • فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل 
    چه بیمارانی به فیزیوتراپی در منزل نیاز دارند؟

مزایای فیزیوتراپی در منزل با بیمه

فیزیوتراپی در خانه با بیمه در طول سالیان متمادی اثربخشی خود را در کمک به بیماران در بازیابی سلامتی، افزایش قدرت بدنی و بهبود تحرک نشان داده است. برگزاری جلسات فیزیوتراپی در منزل مزایای بیشتری هم برای شما و هم برای بیمار به همراه دارد. برخی از مزایای فیزیوتراپی خانگی با بیمه عبارت‌اند از:

  • راحتی بیشتر
  • افزایش مراقبت شخصی
  • تسریع روند بهبودی
  • رفع نیاز به رفت‌وآمد خارج از منزل
  • بهبود مدیریت زمان
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • حمایت و نظارت خانواده
ادامه مطلب
آشنایی با فیزیوتراپی سردرد گردنی

با انتخاب فیزیوتراپی در منزل با بیمه، می‌توانید با تمام نگرانی‌ها و ناراحتی‌های مرتبط با روش‌های درمانی سنتی خداحاففظی کنید. انجام فیزیوتراپی در خانه با بیمه کمک می کند تا شما بتوانید با هزینه ای بسیار مناسب، در محیط آرام منزل خود به صورت تخصصی و اصولی درمان شده و توانایی خود را بیشتر از قبل به دست آورید.

هزینه دریافت فیزیوتراپی در منزل در سال 1402 با بیمه

بیماران اغلب در مورد هزینه‌های مربوط به درمان فیزیوتراپی در منزب با بیمه سوال می‌کنند. طبیعتاً قیمت این درمان تحت تأثیر عوامل مختلفی است که در ادامه به توضیح آن‌ها می پردازیم:

  •  نوع و روش درمان در فیزیوتراپی با بیمه در منزل

هزینه فیزیوتراپی تحت تأثیر روش درمانی خاص و نوع دستگاه فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان از دستگاه های مختلفی استفاده کرد، ازجمله تمرینات ورزشی ارائه‌شده توسط فیزیوتراپیست و همچنین تکنیک هایی مانند لیزر درمانی، طب سوزنی و ماساژ دستی. برخی از دستگاه‌ها و روش‌های درمانی گران‌تر از سایرین هستند، بنابراین هزینه کلی را افزایش می‌دهند. در برخی موارد، فیزیوتراپی ممکن است شامل جلسات آموزشی برای اعضای خانواده بیمار در منزل نیز باشد که مستلزم پرداخت هزینه اضافی است.

  • میزان جراحت یا خسارت برای هزینه فیزیوتراپی در منزل با بیمه

شدت آسیب بیمار به طور قابل‌ توجهی بر نوع درمان و فیزیوتراپی مورد نیاز تأثیر می گذارد و در نتیجه بر هزینه تأثیر می گذارد. اگر هدف فیزیوتراپی در منزل با بیمه  جلوگیری از مشکلات در نواحی مختلف بدن باشد، تعداد جلسات و روش‌های درمانی مورد نیاز کمتر خواهد بود و در نتیجه هزینه کلی کمتری خواهد داشت. برعکس، اگر فیزیوتراپی برای رسیدگی به مسائل جدی در نظر گرفته شود، ممکن است جلسات بیشتری و دستگاه های پیشرفته لازم باشد که منجر به هزینه‌های بالاتر می‌شود.

  • منطقه های آسیب دیده و تعداد مناطق تحت تأثیر

ناحیه های خاصی از بدن که نیاز به درمان دارند نیز در تعیین هزینه نقش دارند. اگر فقط یک ناحیه تحت تأثیر قرار گیرد، ممکن است به جلسات کمتر و روش‌های درمانی کمتری نیاز باشد که در نتیجه هزینه‌های مناسب تری را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، نوع و رویکرد درمان بسته به قسمت بدنی که تحت درمان قرار می گیرد، می تواند متفاوت باشد. به‌عنوان مثال، فیزیوتراپی پا در خانه تا حدودی با فیزیوتراپی گردن یا شانه در خانه متفاوت است.

ادامه مطلب
مکانو تراپی

هزینه فیزیوتراپی در منزل 1402 با بیمه سخن پایانی فیزیوتراپی در منزل با بیمه

این یک واقعیت است که زانو درد، کمر درد و فشار گردن به بخشی از زندگی تبدیل شده است. اگر نوع خاصی از درد با گذشت زمان ادامه پیدا کرد یا بدتر شد، بهتر است با فیزیوتراپیست مشورت کنید یا از خدمات فیزیوتراپی خانگی استفاده کنید. فیزیوتراپی طیف وسیعی از تخصص ها را در بر می گیرد و آن را برای رسیدگی به انواع مسائل پزشکی ازجمله مشکلات عصبی، عصبی عضلانی، قلبی عروقی و تنفسی مناسب می‌کند. شما می توانید کلیه خدمات فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل، فیزیوتراپی تعویض مفصل لگن، فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو در منزل و….. را با بیمه و با هزینه ای بسیار مناسب انجام دهید.

سوالات متداول فیزیوتراپی در خانه با بیمه

  1. هزینه‌های فیزیوتراپی در منزل به چه مواردی بستگی دارد؟

میزان جراحت ، نوع و روش درمان

  1. از مزایای فیزیوتراپی در منزل با بیمه به چه مواردی می توان اشاره کرد؟

راحتی بیشتر افزایش مراقبت شخصی تسریع روند بهبودی

  1. ویژگی‌های قابل‌توجه مجوعه دکتر کیوان چیست؟

مقرون بصرفه ، کادر مجرب و ماهر

 

فرم مشاوره

"(ضروری)" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار − 4 =