فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

خدمات فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

یکی از بی نظیر ترین خدماتی که توسط کلینیک دکتر کیوان به افراد ارائه می شود، فیزیوتراپی در منزل در مرزداران است. بسیاری از افراد طبق تجویز پزشک باید به مراکز فیزیوتراپی مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرند. این در حالی است که به دلیل ترافیک های سنگین شهر تهران و شلوغی کلینیک ها افراد از انجام این کار خودداری می کنند. از این رو مجموعه فیزیوتراپی دکتر کیوان شرایطی فراهم کرده است تا افراد بتوانند در منزل خود از این خدمات بهره مند شده و تحت درمان قرار بگیرند.

اهمیت فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

شاید بپرسید چگونه امکان دارد که افراد بتوانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل در مرزداران بهره مند شوند؟ کلینیک دکتر کیوان شرایطی فراهم کرده است که افراد بتوانند بدون مراجعه حضوری به مرکز درمانی، تحت فیزیوتراپی قرار گرفته و از این طریق بهبودی خود را به دست آورند. کیفیت خدمات رسانی این مجموعه بی نظیر است و تا به حال هیچ گونه نارضایتی از طرف مشتریان و مراجعه کنندگان مشاهده نشده است.

  • نیرو های فیزیوتراپ

این مجموعه نیرو های متخصص و کارآزموده ای را استخدام کرده است که همگی باسواد هستند و از دانشگاه های معتبری فارغ التحصیل شده اند. بنابراین دانش و علم لازم در این زمینه را کسب کرده اند و از تجربه خوبی در این حوزه برخوردارند. از طرفی نحوه کار با همه دستگاه ها را نیز آموزش دیده اند و با مدرن ترین روش های درمانی روز دنیا آشنایی دارند. این افراد بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند و تلاش می کنند تا جلسات درمانی به دور از استرس و ناراحتی برگزار شوند.

  • تجهیزات فیزیوتراپی
ادامه مطلب
مدت زمان ترمیم تاندون پا

همان طور که می دانید این تجهیزات بسیار حساس هستند و اگر غیر استاندارد باشند، نه تنها در بهبود بیماری موثر نبوده بلکه می توانند آسیب های جدی به فرد وارد کنند. از این رو ابزار و تجهیزاتی که در این کلینیک وجود دارد، همگی استاندارد بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این مجموعه برای تهیه ابزار و دستگاه های خود از معتبر ترین برند های روز دنیا استفاده کرده است و محصولاتی کاملا اصل و با کیفیت فراهم نموده است. بنابراین افراد بدون هیچ دغدغه و استرسی می توانند برای شرکت در جلسات فیزیوتراپی در منزل آماده شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

روش استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

بسیاری از افراد به دلیل ناتوانی حرکتی و یا درد های شدید و همچنین به خاطر ترافیک های سنگین شهری، تمایل دارند که از خدمات فیزیوتراپی در منزل در مرزداران استفاده کنند. برای این کار کافیست که یک جلسه به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کنید و یا این که از طریق تلفن و یا به صورت آنلاین نوبت بگیرید. پزشک متخصص فیزیوتراپ در جلسه اول پرونده پزشکی شما را مورد بررسی قرار داده و با توجه به شرایط بیماری، برنامه درمانی مناسبی را برای شما در نظر می گیرد.

ساعات مناسبی را برای شما انتخاب می کند تا برای شرکت در جلسات درمانی آماده باشید. فیزیوتراپ تمام امکانات و تجهیزات لازم را با خود به خانه شما آورده و فرآيند درمان را آغاز می کند. استفاده از مدرن ترین روش های درمانی سبب می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن التهاب ها کاهش یافته و هر گونه گرفتگی و یا تنش عضلانی بهبود یابند. در نتیجه درد ها کم تر شده و روند بهبودی آغاز می شود.

ادامه مطلب
اهمیت فیزیوتراپی سالمندان
زمان فیزیوتراپی در منزل در مرزداران
زمان فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

مزایای فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل در مرزداران می تواند با مزیت های زیادی برای بیماران همراه باشد. افرادی که در منطقه مرزداران زندگی می کنند بدون نیاز به گذراندن زمان زیادی در ترافیک، برای شرکت در جلسات درمانی آماده می شوند. علاوه بر آن زمانی که فرد از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کند می تواند از مزایای دیگری نیز بهره مند شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • هماهنگی برنامه درمان با برنامه زندگی بیمار
  • برگزاری جلسات در خانه و صرفه جویی در وقت
  • عدم نیاز به صرف هزینه برای رفت و آمد و مقرون به صرفه بودن این روش درمانی
  • راحتی بیمار و عدم نیاز به رفت و آمد های متوالی
  • آموزش درست حرکات در مکان تمرین
  • آموزش نحوه انجام حرکات به دیگر اعضای خانواده برای انجام تمرینات درست و اصولی
  • استراحت بدن پس از هر جلسه درمانی
روش فیزیوتراپی در منزل در مرزداران
روش فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

چه زمانی به فیزیوتراپی در منزل در مرزداران نیاز است؟

همه افراد به خدمات فیزیوتراپی در منزل در مرزداران نیاز ندارند و برخی از آن ها به راحتی می توانند برای درمان در کلینیک حاضر شوند. در این میان افرادی هستند که شرایط بیرون رفتن از خانه را ندارند و یا به واسطه ناتوانی حرکتی و یا درد های عضلانی شدید، ناچارند در خانه بمانند. از این رو کلینیک دکتر کیوان برای افرادی که جزو یکی از گروه های زیر باشند، خدمات فیزیوتراپی در منزل را تدارک می بیند:

ادامه مطلب
در رفتگی مچ پا با فیزیوتراپی

کلام آخر فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

فیزیوتراپی در منزل در مرزداران یکی از بهترین خدماتی است که توسط کلینیک دکتر کیوان به بیماران ارائه می شود. با استفاده از این خدمات افرادی که به شرکت در جلسات فیزیوتراپی نیاز دارند اما شرایط رفت و آمد به کلینیک را ندارند، می تواند در منزل خود تحت درمان قرار بگیرند. در این روش یک فیزیوتراپ با تجربه و کارآزموده به منزل فرد بیمار اعزام می شود و با توجه به شرایط بیماری یک برنامه مناسب برای او تدارک می بیند. در نتیجه فرد در منزل خود جلسات درمانی را سپری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن بهبود یافته و درمان می شود.

سوالات متداول برای فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

  1. آیا امکان دارد که کلینیک یه فیزیوتراپ خانم به منزل ما بفرستد؟

بله، کلینیک با توجه به نظر و درخواست فرد بیمار یک فیزیوتراپ خانم بسیار خوش برخورد و با تجربه به منزل ایشان اعزام می کند.

  1. آيا نتیجه حاصل از فیزیوتراپی در منزل مانند فیزیوتراپی در کلینیک است؟

بله، از آن جایی که این کار توسط یک فیزیوتراپ مجرب انجام می گیرد و برای این کار از ابزار ها و دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود، در نتیجه کاملا موثر بوده و می تواند در درمان بیماری کارآمد باشد.

  1. آيا می توانیم ساعات برگزاری جلسات درمان را خودمان انتخاب کنیم؟

بله، فیزیوتراپ با توجه به ساعات کاری خود و زمان های آزاد شما یک برنامه درمانی مناسب برای شما در نظر می گیرد.

 

 

 

چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × یک =