فیزیوتراپی در منزل در چیتگر

خدمات فیزیوتراپی در منزل در چیتگر

یکی از بزرگ ترین خدماتی که کلینیک های فیزیوتراپی ارائه می دهند، اعزام نیروی متخصص به خانه افراد بیمار است. فیزیوتراپی در منزل در چیتگر یکی از این خدمات است که توسط کلینیک دکتر کیوان به افراد بیمار داده می شود.

برای این کار کافیست که به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری نوبت گرفته و برای ویزیت اولیه اقدام کنید. در این مرحله پزشک با بررسی پرونده پزشکی شما و میزان پیشروی بیماری، برنامه درمانی مناسبی برای شما در نظر می گیرد. جلسات درمان نیز از همان ابتدا در منزل شما انجام می شود.

 اهمیت فیزیوتراپی در منزل در چیتگر

اگر ساکن محله چیتگر تهران هستید و قصد شرکت در جلسات فیزیوتراپی را دارید، کافیست که با کلینیک دکتر کیوان در تماس باشید. این مجموعه در اسرع وقت یکی از متخصصین خبره و کارآزموده خود را به منزل شما اعزام می کند و جلسات فیزیوتراپی برای شما آغاز می شود. فیزیوتراپ با توجه به شرایط بیماری شما یکی از مدرن ترین و موثر ترین متد را برای درمان انتخاب کرده و گاهی نیز از چند روش به صورت ترکیبی استفاده می کند. فیزیوتراپی در منزل در چیتگر یکی از مهم ترین خدماتی است که توسط این مجموعه به افراد ارائه می شود.

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در منزل در چیتگر

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی دکتر کیوان  مدت هاست که خدمات فیزیوتراپی  در منزل در منطقه چیتگر را به بیماران ارائه می دهد تا افراد بدون کم ترین دردسری بتوانند در منزل خود تحت درمان قرار گرفته و بهترین نتایج را به دست آورند. برخی از افراد همچنان تصور می کنند که برای انجام فیزیوتراپی باید هر روز ساعاتی را در ترافیک بگذرانند تا به کلینیک رسیده و بتوانند جلسه درمانی خود را سپری کنند.

ادامه مطلب
کاهش درد و رنج با فیزیوتراپی آرتروز زانو

از این رو کسانی که وقت و یا حوصله انجام این کار را ندارند از انجام فیزیوتراپی امتناع کرده و به دنبال روش های درمانی نامناسب دیگری می گردند. این در حالی است که شما بدون نیاز به مراجعه به کلینیک نیز می تواند از خدمات فیزیوتراپی این مجموعه بهره مند شوید.

شرایط فیزیوتراپی در منزل  در چیتگر

گاهی اوقات فرد با بیماری و یا اختلالاتی مواجه می شود که پزشک برای بهبود شرایط فیزیوتراپی را برای او تجویز می کند. از طرفی فرد با توجه به شرایط بیماری مراجعه به کلینیک را امری بسیار سخت و دشوار می داند. بنابراین تجویز پزشک را نادیده گرفته و این روش درمانی را کنار می گذارد. گاهی اوقات نیز فرد تصور دارد که این جلسات کوتاه فیزیوتراپی نمی توانند دردرمان بیمار موثر واقع شوند و کاملا بیهوده هستند. این در حالی است که در سراسر دنیا این علم به عنوان یکی از روش های درمانی بسیار موثر و کارآمد شناخته شده است و در بهبود اکثر بیماری ها از آن استفاده می کنند.

کلینیک دکتر کیوان با ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل در چیتگر شرایطی فراهم کرده است که فرد بدون کوچک ترین سختی و زحمتی بتواند فرآیند درمانی خود را سپری کند. این مجموعه پس از ویزیت شدن فرد بیمار توسط پزشک متخصص فیزیوتراپ، برنامه درمانی خاصی برای بیمار در نظر می گیرد و فرآیند درمان را آغاز می کند. برای این کار نیرو های متخصص خود را به منزل فرد می فرستد تا در جلساتی یک ساعته، اقدامات فیزیوتراپی لازم را انجام داده و به بازگشت توان حرکتی و کاهش درد در افراد کمک کند.

ادامه مطلب
فیزیوتراپی در تهرانسر 

کیفیت توانبخشی در چیتگر

برخی افراد تصور دارند که خدمات فیزیوتراپی در منزل در چیتگر کاملا بی فایده و بی کیفیت است. این در حالی است که مهم ترین هدف کلینیک دکتر کیوان، بهبود بیماری و اثر بخشی بالای روش های درمانی است. این مجموعه برای جذب نیرو از افرادی استفاده می کند که از دانشگاه های برتر دنیا فارغ التحصیل شده اند و از دانش بالایی برخوردار هستند.

همچنین این نیرو ها به خوبی نحوه کار با دستگاه ها را آموزش دیده اند و در تشخیص نوع بیماری و میزان پیشروی آن نیز بسیار خبره هستند. از طرفی این کلینیک به پیشرفته ترین دستگاه ها و امکانات روز دنیا مجهز شده است و فیزیوتراپ ها هنگام مراجعه به منزل بیمار، کاملا مجهز بوده و همه وسایل مورد نیاز را با خود می آورند.

کیفیت توانبخشی در منزل در چیتگر
کیفیت توانبخشی در منزل در چیتگر

روش ها و ابزارهای فیزیوتراپی در منزل در چیتگر

ابزار هایی که در این علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. از این رو اگر فیزیوتراپ از دستگاه های غیر استاندارد برای درمان بیماری استفاده کند، نه تنها فرد نتیجه مطلوبی دریافت نمی کند بلکه احتمال آسیب و بروز مشکلات جدید تر نیز وجود دارد. از این رو کلینیک دکتر کیوان همه استاندارد ها را در نظر گرفته و تجهیزات خود را از بهترین برند های روز دنیا تهیه کرده است.

بنابراین افراد می توانند بدون هیچ گونه نگرانی در این مجموعه ویزیت شده و برای اخذ خدمات فیزیوتراپی در منزل اقدام نمایند. در مجموعه اکثر خدماتی که داخل کلینیک ارائه می شوند، داخل منزل نیز قابل انجام هستند. از جمله این خدمات می توان به فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل، فیزیوتراپی ضایعه نخاعی، دیسک کمر، فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو در منزل و… اشاره کرد.

ادامه مطلب
فیزیوتراپی در منزل در مرزداران

مزایای فیزیوتراپی در منزل

خوب است بدانید که فیزیوتراپی در منزل در چیتگر می تواند با مزیت های زیادی برای افراد ساکن این منطقه همراه باشد. قطعا افرادی که به فیزیوتراپی احتیاج دارند با مشکلات حرکتی خاصی روبرو بوده و یا این که از درد های عضلانی رنج می برند. از این رو رفت و آمد به کلینیک برای انجام فیزیوتراپی امری سخت و درد آور تلقی می شود و همین امر سبب می شود تا فرد از انجام این کار امتناع کند.

حال زمانی که فیزیوتراپ به منزل بیمار برود، فرد می تواند بدون هر گونه خستگی و یا استرسی برای انجام تمریات لازم آماده باشد. این کار می تواند فواید زیادی برای فرد بیمار به همراه داشته باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • کاهش هزینه ها
  • صرفه جویی در وقت
  • راحتی افراد
  • جلوگیری از خستگی و بروز تنش های عصبی
  • تاثیرگذاری بیش تر
  • کوتاه تر شدن دوره درمان
  • استفاده از به روز ترین روش های درمانی
  • به کارگیری استاندارد ترین ابزار فیزیوتراپی در فرآيند درمان
  • منعطف بودن ساعات برگزاری جلسات درمانی
  • اعزام نیرو هایی خوش برخورد و با حوصله
مزایا فیزیوتراپی در منزل در چیتگر
مزایا فیزیوتراپی در منزل در چیتگر

کلام آخر فیزیوتراپی در منزل در چیتگر

کلینیک دکتر کیوان با ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل در چیتگر شرایطی فراهم کرده است تا افراد ساکن این منطقه بتوانند از این روش درمانی کمک گرفته و بیماری خود را بهبود بخشند. برای استفاده از این خدمات کافیست که بیمار با این مرکز تماس گرفته و برای ویزیت اولیه نوبت بگیرد. در کوتاه ترین زمان ممکن متخصص فیزیوتراپ به منزل فرد بیمار آمده و پس انجام بررسی های لازم جلسات درمانی آغاز می شود.

ادامه مطلب
در رفتگی مچ پا با فیزیوتراپی

فیزیوتراپ با استفاده از جدید ترین متد روز دنیا و با کمک مدرن ترین ابزار ها، التهابات و گرفتگی های عضلانی فرد را کاهش داده و در نتیجه به درمان بیماری او کمک می کند.

سوالات متداول برای فیزیوتراپی در منزل در چیتگر

  1. آیا امکان دارد که یک فیزیوتراپ خانم برای انجام امور فیزیوتراپی به منزل بنده بفرستند؟

بله، در صورت درخواست و تمایل شما، این امکان وجود دارد که یک نیروی مجرب خانم برای انجام فرآیند درمان به منزل شما اعزام شود.

  1. آیا می توانم ساعات برگزاری جلسات فیزیوتراپی را خودم تعیین کنم؟

بله، فیزیوتراپ با توجه به برنامه کاری خود و شرایط شما یک برنامه درمانی مناسب برای شما در نظر می گیرد که هیچ گونه اختلالی در برنامه روزمره شما ایجاد نشود.

  1. آیا همه خدماتی که در کلینیک فیزیوتراپی انجام می گیرد در منزل نیز قابل اجرا است؟

بله، فیزیوتراپ ها همه امکانات و ابزار های لازم را با خود به منزل شما آورده تا روند درمانی کاملا موثر و مناسبی را برای شما رقم بزنند.

 

 

 

 

 

 

چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × چهار =