ورزش‌های بهاری

با نزدیک شدن فصل ورزش‌های بهاری، فیزیوتراپی باید به عنوان بخشی از برنامه تمریناتی شما محسوب شود. روش‌های بسیاری برای درج آن در جلسات روزانه وجود دارد و بسیار مهم است که دلیل آن را بدانید.

چرا فیزیوتراپی برای آمادگی ورزش‌های بهاری ضروری است؟

اگر می‌خواهید در زمین و در کل بدن خود به اوج برسید، فیزیوتراپی راه حل است. این روش به شدت مفید است در اطمینان حاصل کردن از عملکرد درست عضلات شما. کارشناسان و مربیان برجسته، تأکید دارند که فیزیوتراپی باید بخشی از برنامه تمرینی هر کسی باشد، بدون توجه به ورزشی که بازی می‌کند.

فیزیوتراپی برای ورزشکاران اطمینان حاصل می‌کند که اجزای مختلف بدن آنها با هم در هماهنگی و هم‌راستایی کار می‌کنند. هماهنگی عضلات بر روی حرکات مفاصل، عضلات، اوتارها و اعصاب تمرکز دارد. افزایش آهسته شدت تمرین در روش برنامه‌ریزی شده و استراتژیک، ورزشکار را برای رسیدن به اهداف وزنی و لیاقتی موردنظر پیشرفتی آرام و مطمئن فراهم می‌کند.

چگونه فیزیوتراپی می‌تواند کمک کند

نتوانستن از آنجا که به دلیل یک حادثه کوچک پس از ماه‌ها تمرین، در روز مهم بهترین خود را نشان ندهید، مربیان ورزشی را به شدت ناراحت می‌کند. فیزیوتراپی اطمینان می‌دهد که شما در کمترین زمان ممکن به زمین باز می‌گردید، آماده به رقابت در دنیای ورزش.

هنگام بهبود از یک آسیب، گروه‌های عضلانی کلیدی باید تقویت شوند و فیزیوتراپی به کمک هدایت خون سالم به آن مناطق کمک می‌کند. استراحت فوری پس از آسیب تنها به درمان آن کمک می‌کند. برای شروع مجدد اهمیت دارد که چرخه به حرکت درآید.

ادامه مطلب
آموزه های فیزیوتراپی مفصل زانو

فیزیوتراپیست‌ها همچنین می‌توانند مسائلی را که از علل بیوشیمیایی ممکن است منجر به درد/عدم راحتی شما شود، تشخیص دهند.

درمان علائم همچنین رویکرد مؤثری در حل این مشکل است، اما رسیدن به ریشه مشکل تضمین می‌کند که درد کاهش یابد. هنگامی که علت برطرف نشود، گاهی درد همچنان باقی می‌ماند. فیزیوتراپیست‌های ما تضمین می‌کنند که هیچ باقیمانده‌ای باقی نمی‌ماند.

یکی دیگر از مشکلات شایع در ورزشکاران این است که زیرا بسیاری از آنها فقط در یک ورزش تخصص دارند، فقط بر روی عضلات مورد نیاز برای آن ورزش تمرکز می کنند. برای سلامت و رفاه جسمانی کلیه عضلات شما باید قوی باشند و نه فقط چندتایی از آنها. به همین دلیل، فیزیوتراپی ما در بسیاری از برنامه ها شامل آموزش ترکیبی است، تا ورزشکاران برای ورزش خود و هر چیز دیگری که زندگی به آنها می دهد آماده شوند.

تمرینات ترکیبی اختلاف بین عضلات با سطح های قدرتی متفاوت را کاهش می دهد که باعث کشیدگی و آسیب هایی می شود.

روش آرام و پیوسته ای که با تکنیک های مختلف تمرینات انجام می دهند، به ورزشکاران کمک می کند تا سریعتر و با کارایی بیشتری آموزش ببینند، به طوری که بتوانند بیشترین استفاده را از بدن خود ببرند.

جلوگیری از آسیب با فیزیوتراپی

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که فیزیوتراپی تنها برای افراد در حال بهبود از آسیب مفید است. حقیقت این است که فیزیوتراپی همچنین در جلوگیری از وقوع آسیب مفید است.

بسیاری از افراد به ما مراجعه کرده‌اند و از ما برای تمریناتی که می‌توانند به روزانه تمرینات ورزشی خود اضافه کنند، خواستار شده‌اند. دانستن اینکه چگونه می‌توان یک گروه عضلانی خاص را بدون افراط کارکرد تمرین داد، بسیار مهم است، به طوری که آن‌ها خسته و به حد خودشان نرسیده باشند.

ادامه مطلب
فیزیوتراپی مفصل هیپ

مربیان ما همچنین می‌توانند به شما بگویند کی باید قدمی عقب بردارید و به عضلات خود فضای تنفس دهید. کمک همیشه در دسترس است هنگامی که آسیب‌ها رخ می‌دهند، اما همچنین ضروری است که بازیکنان در زمین حضور داشته باشند.

چگونه فیزیوتراپی می‌تواند عملکرد ورزشی بهاری شما را بهبود بخشد

در بسیاری از ورزش‌ها، اوقاتی وجود دارد که مفاصل فرد تا حد استحکام بافت کشیده می‌شوند. عضلات ممکن است بسیاری از کارها را انجام دهند، اما فقط در صورتی که با دقت به حرکات عادت کرده و به آن‌ها هدایت شوند، ممکن است.

فیزیوتراپ‌های ما اطمینان می‌دهند که گروه عضلانی فرد بدون درد، مقاومت، تنش و یا هرگونه تردیدی، به محدوده کامل حرکت خود دسترسی داشته باشد.

ممکن است نقش فیزیوتراپی در پیشگیری از آسیب در ورزش را نادیده بگیرید. شما باید مطمئن شوید که چگونه بدن خود را قرار داده و چگونه باید بهترین نتیجه را بدست آورید. جزئیات کوچک در مورد قرارگیری و تکنیک برای عملکرد و نتیجه‌گیری بسیار حائز اهمیت هستند.

قرار دادن بدن در جای درست و فن بیان نکردن یا تکنیک بد، عامل‌های بسیار مناسب برای یک پاره شدن رباط و یا کشیدگی عضلانی هستند. فیزیوتراپ‌های ما با ابزارها و حرکات خاص، به شما کمک می‌کنند تا با حفظ ایمنی، عملکرد و حفظ قدرت فیزیکی خوب، تمرین کنید.

منبع: https://www.xopt1.com

چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × 1 =