فیزیوتراپی در منزل در پونک

بهترین فیزیوتراپی در منزل در پونک

یکی از برترین خدماتی که توسط کلینیک دکتر کیوان به افراد ارائه می شود، فیزیوتراپی در منزل در پونک است. بسیاری از ساکنین محله پونک به دلیل ترافیک های سنگین شهری شرایط رفت و آمد و شرکت در جلسات فیزیوتراپی را ندارند. از این رو این کلینیک شرایطی فراهم کرده است تا افراد بتوانند در منزل خود از این گونه خدمات بهره مند شده و از طریق فیزیوتراپی تحت درمان قرار بگیرند.

کیفیت فیزیوتراپی در منزل در پونک

برخی افراد تصور دارند که فیزیوتراپی در منزل در پونک نمی تواند موثر واقع شود و در بهبود شرایط بیماری به بیماران کمک کند. این در حالی است که کیفیت خدمات فیزیوتراپی ارائه شه توسط کلینیک دکتر کیوان بسیار بالا بوده و متخصصان فعال در این مجموعه از روش های موثری برای درمان بیماری ها استفاده می کنند.

  • نیرو های فیزیوتراپ در منزل در پونک 

این کلینیک برای استخدام نیرو ها از افرادی استفاده می کند که از دانشگاه های معتبر دنیا فارغ التحصیل شده اند. بنابراین این نیرو ها از دانش و سواد بالایی در این زمینه برخوردار هستند و به خوبی می توانند بیماری را تشخیص داده و برای درمان آن اقدام کنند. این افراد در دوره های آموزشی مختلف شرکت کرده و نحوه کار با همه دستگاه ها را به درستی فراگرفته اند.

ادامه مطلب
آشنایی با فیزیوتراپی مچ دست

علاوه بر آن این افراد بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند و در فضایی به دور از استرس به برگزاری جلسات درمانی می پردازند. در واقع خدمات فیزیوتراپی در منزل برای هر یک از مشکلات بیماران، روش های مختلفی دارد. به طور مثال فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل با فیزیوتراپی دیسک کمر در خانه، روش های متفاوتی دارد. بنابراین باید به صورت تخصصی انجام شود.

  • دستگاه های فیزیوتراپی در منزل در پونک 

دستگاه های تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک همگی کاملا استاندارد بوده و از عملکرد مناسبی برخوردار هستند. این مرکز درمانی برای تهیه ابزار های مورد نیاز از معتبر ترین برند های دنیا استفاده کرده و محصولاتی کاملا اصل و با کیفیت خریداری نموده است. استفاده از ابزار های غیر استاندارد، نه تنها در روند بهبود بیماری موثر نیستند بلکه آسیب های جدی به بیمار وارد می کنند. بنابراین مجهز بودن این کلینیک به تجهیزات استاندارد یک امتیاز ویژه برای این کلینیک محسوب می شود.

نحوه استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل در پونک

برای آن که بتوانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل در پونک بهره مند شوید، کافیست که به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید. یا این که از طریق تلفن و یا به صورت آنلاین برای ملاقات با فیزیوتراپ نوبت بگیرید. پزشک فیزیوتراپیست در جلسه اول پرونده پزشکی شما را مورد بررسی قرار می دهد و با توجه به شرایط بیماری، برنامه درمانی مناسبی را برای فرد تعیین می کند. مدت زمان هر جلسه تقریبا یک ساعت است و پزشک همه تجهیزات و ابزار های مورد نیاز را با خود به منزل بیمار می آورد.

ادامه مطلب
فیزیوتراپی سیاتیک در منزل

البته که باید این موضوع را بیان کرد که مدت زمان خدمات برای هر یک از مشکلات متفاوت است. شاید فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو در منزل بیشتر از فیزیوتراپی ضایعه نخاعی در منزل باشد.  در جلسات ابتدایی تمرینات سبک تر بوده و به مرور زمان حرکات پیشرفته تری توسط فیزیوتراپ آموزش داده می شود. در صورت نیاز از روش های دیگری نیز برای بهبود روند بیماری استفاده می کنند تا مدت زمان درمان را کوتاه تر کنند. این خدمات با کیفیت بالایی به افراد ارائه می شود و در مقابل هزینه های معقول و مناسبی از افراد دریافت می کنند. بنابراین اکثر افرادی که توانایی و شرایط مراجعه به کلینیک را ندارند، از این روش درمانی استفاده می کنند.

 

نحوه استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل در پونک
نحوه استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل در پونک

مزایای استفاده از فیزیوتراپی در منزل در پونک

فیزیوتراپی در منزل با بیمه در پونک یکی از بی نظیر ترین خدماتی است که توسط کلینیک دکتر کیوان به ساکنین این محله داده می شود. این مرکز درمانی برای رفاه حال بیماران و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها، همواره خدمات متنوع و بی نظیری به افراد ارائه می دهد. استفاده از این خدمات با فواید و مزیت های زیادی برای افراد همراه است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • راحتی و رفاه حال بیماران
  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در وقت
  • هماهنگی برنامه درمان با برنامه زندگی بیمار
  • عدم نیاز به رفت و آمد های متوالی
  • آموزش درست حرکات در مکان تمرین
  • تاثیرگذاری بیش تر
  • آموزش نحوه صحیح حرکات به دیگر اعضای خانواده برای نظارت بر نحوه تمرینات بیمار
  • استراحت بدن پس از هر جلسه درمانی
ادامه مطلب
دستگاه پسچر آنالیز در فیزیوتراپی
مزایای استفاده از فیزیوتراپی در منزل در پونک  
مزایای استفاده از فیزیوتراپی در منزل در پونک

چه زمانی به فیزیوتراپی در منزل در پونک  نیاز است؟

همه افراد برای شرکت در جلسات فیزیوتراپی، شرایط رفت و آمد به کلینیک ها را ندارند. ممکن است با ناتوانی های جسمی مختلفی روبرو باشند و یا این که وقت کافی برای این کار را نداشته باشند. از این رو کلینیک دکتر کیوان خدمات فیزیوتراپی در منزل در پونک را ارائه می دهد. ارائه این خدمات فقط به منظور رفاه حال بیمار انجام می شود تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به کلینیک بتواند برای درمان بیماری اقدام کند.

معمولا افراد با شرایط زیر می توانند از این نوع فیزیوتراپی ها استفاده کنند تا کم تر به دردسر افتاده و روند درمان راحت تری داشته باشند:

  • مشکلات عضلانی و اسکلتی
  • افراد فلج
  • بیماری پارکینسون
  • دیسک کمر ( فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل در پونک)
  • دیسک گردن
  • مشکلات ارتوپدی
  • بیماری انسدادی ریه
  • آسم
  • آرتروز مفاصل
  • توانبخشی پس از جراحی
  • و …
چه زمانی به فیزیوتراپی در منزل در پونک  نیاز است؟
چه زمانی به فیزیوتراپی در منزل در پونک  نیاز است؟

کلام آخر  فیزیوتراپی در منزل در پونک

کلینیک دکتر کیوان با ارائه خدماتی مانند فیزیوتراپی در منزل در پونک به فکر رفاه حال بیماران است. این مرکز درمانی با اعزام نیرو هایی متخصص و کارآزموده شرایطی فراهم می کنند تا افراد بدون نیاز به حضور در کلینیک در برنامه درمانی لازم شرکت کنند.

این نیرو ها با استفاده از مدرن ترین و موثر ترین روش ها به درمان این بیماری پرداخته و همواره در تلاش هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن درد ها را کاهش داده و بیماری را بهبود ببخشند. برای استفاده از این خدمات کافیست که با کلینیک تماس گرفته و اقدامات لازم برای ویزیت اولیه را انجام دهید.

ادامه مطلب
مننگوسل خوب می شود؟

 

سوالات متداول برای فیزیوتراپی در منزل در پونک

  1. آیا امکان دارد که زمان برگزاری جلسات درمانی را خودمان انتخاب کنیم؟

بله، شما می توانید زمان های آزاد و مناسبی که مد نظر دارید را به فیزیوتراپ اعلام کنید تا ایشان با توجه به برنامه کاری خود یک زمان مناسب برای برگزاری جلسات به شما اعلام کند.

  1. هزینه انجام فیزیوتراپی در منزل چقدر می باشد؟

این هزینه ها با توجه به نوع و شرایط بیماری شما و همچنین مدت زمان لازم برای درمان بیماری متفاوت می باشد و نمی توان مبلغ ثابتی را برای این کار در نظر گرفت.

  1. آیا امکان دارد که یک نیروی فیزیوتراپ خانم به منزل ما اعزام کنند؟

بله، در صورت تمایل می توانید درخواست دهید تا برای انجام این کار یک نیروی متخصص خانم به منزل شما اعزام شود.

 

چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

19 − 14 =