فیزیوتراپی کتف در منزل

یکی از مهم ترین خدماتی توسط فیزیوتراپی دکتر کیوان به افراد ارائه می شود، فیزیوتراپی کتف در منزل است. اکثر افراد از اهمیت ویژه کتف و شانه بی اطلاع بوده و در اثر عدم مراقبت های لازم، با مشکلات و بیماری هایی در این ناحیه مواجه می شوند. همان طور که می دانید کتف قسمتی از شانه به حساب می آید و همین امر سبب می شود تا فیزیوتراپ هنگام کار باید کل ناحیه شانه را تحت درمان قرار دهد.

خدمات فیزیوتراپی کتف و گردن در منزل

یکی از بهترین روش ها برای فیزیوتراپی این نواحی استفاده از خدمات فیزیوتراپی کتف در منزل است. در حالت کلی فیزیوتراپ نواحی مختلف کتف، گردن و شانه را در اولین جلسه مورد معاینه قرار داده و از مشکلات موجود مطلع می شود. فیزیوتراپ پس از معاینه، الگوی درمانی مناسبی را طرح ریزی کرده و روند درمان را آغاز می کند.

استفاده از روش ها، تجهیزات و یا تعداد جلسات برگزاری برای بهبود بیماری، به میزان شدت و وخامت بیماری بستگی دارد. افراد تحت تاثیر عوامل مختلفی به بیماری در این ناحیه از بدن مبتلا می شوند، از این رو فیزیوتراپی در منزل این بخش می تواند برای بیماری های مختلفی موثر واقع شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • دیسک گردن
  • شکستگی در ناحیه گردن
  • عارضه سر به جلو
  • میگرن
  • آرتروز ناحیه گردن
  • اختلالات فاست های گردنی
  • اسپاسم های عضلانی ناحیه گردن
  • سردرد های سرویکوژنیک
  • و …
خدمات فیزیوتراپی کتف و گردن در منزل 
خدمات فیزیوتراپی کتف و گردن در منزل

اهمیت فیزیوتراپی کتف در منزل

همان طور که می دانید ناحیه کتف و گردن به یکدیگر متصل شده اند. همین امر سبب می شود تا اختلال در یکی از آن ها، سبب بروز مشکل در دیگری شود. گاهی اوقات فرد به طور دقیق متوجه نمی شود که درد از ناحیه کتف آغاز می شود یا مربوط به عضلات گردن است. در این شرایط فیزیوتراپ با معاینه متوجه موضوع شده و با انتخاب روش درمانی مناسب، می توان مشکل را برطرف کند. روش های درمانی مورد استفاده ابتدا درد ها را کاهش داده و سپس در جهت بهبود شرایط بیماری عمل می کنند.

ادامه مطلب
فیزیوتراپی سرطان و نکات مربوط به آن در کاهش دردهای بیمار

در شرایطی که امکان مراجعه حضوری به کلینیک را نداشته باشید، مجموعه دکتر کیوان خدمات فیزیوتراپی کتف در منزل را به شما ارائه می دهد. شما با استفاده از این روش می توانید در فاصله زمانی کوتاهی درد های خود را تسکین داده و بیماری را بهبود ببخشید.

فیزیوتراپی برای کتف در رفته در منزل چه کارهایی انجام می شود؟

فیزیوتراپی کتف در منزل یکی از بهترین خدماتی است که توسط برخی از مراکز فیزیوتراپی مانند مجموعه دکتر کیوان به بیماران ارائه داده می شود. در این روش یک نیروی بسیار با تجربه و ماهر به محل زندگی فرد اعزام شده و پس از انجام معاینات لازم، جلسات درمانی را آغاز می کند.

در این روش، همه ابزار ها و تجهیزات لازم از مرکز فیزیوتراپی حمل شده و به منزل فرد بیمار منتقل می شود. این امر سبب می شود تا فضای خانه کاملا مشابه فضای کلینیک شده و در نتیجه درمان با موثر ترین روش های ممکن انجام گیرد. این خدمات می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • کاهش زمان و هزینه های رفت و آمد

اگر از این نوع خدمات استفاده کنید، هزینه رفت و آمد برای شما وجود ندارد و نیازی نیست مدت زمان زیادی را در ترافیک ها بگذرانید. در  کلیه جلسات فیزیوتراپی در منزل در کرج در ساعت مشخص شده، نیروی فیزیوتراپ در منزل شما حاضر شده و جلسات را برگزار می کند.

  • کاهش عوارض رفت و آمد با فیزیوتراپی در خانه 

از دیگر مزیت های استفاده از این روش، آن است که از بروز عوارض احتمالی جلوگیری می شود. گاهی اوقات وضعیت بیماری به گونه ای است که رفت و آمد ها مشکل را حاد تر می کند. از این رو در خانه ماندن برای این افراد بهتر بوده و با عوارض کم تری همراه خواهد بود.

  • سالم ماندن در شرایط کرونا و شیوع بیماری های ویروسی
ادامه مطلب
تمرینات فیزیوتراپی ساق پا

در برخی از ماه ها بیماری های ویروسی شیوع پیدا می کند. اگر بیمار در این شرایط به کلینیک های شلوغ مراجعه کند، احتمال مبتلا شدن او به بیماری ها افزایش می یابد. از این رو بهتر است که برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری ها، از منزل خارج نشود و روند درمانی فیزیوتراپی در منزل با بیمه را در خانه سپری کند.

فیزیوتراپی کتف با دستگاه

فیزیوتراپ هایی که برای فیزیوتراپی کتف در منزل به محل مورد نظر شما اعزام می شوند، در طی جلسات فقط از تمرینات ورزشی استفاده نمی کنند. این افراد علاوه بر انجام تمرینات و حرکات کششی از دستگاه های مختلفی کمک می گیرند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • دستگاه الکتروتراپی

این دستگاه شامل امکانات مختلفی می شود که به کمک آن ها می توان قسمت های مختلف بدن خود را فیزیوتراپی در منزل در شمال تهران کرد. زمانی که فیزیوتراپ از این دستگاه برای بهبود وضعیت بیمار استفاده می کند، در حقیقت از روش فیزیوتراپی با تحریک الکتریکی کمک گرفته است. در این روش از جریان های الکتریکی، امواج الکترومغناطیسی و امواج صوتی استفاده می کنند.

  • دستگاه شوک دهنده

از دیگر دستگاه هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه شوک دهنده است. این روش درمانی که به شاک ویو معروف است، روشی بسیار موثر و کاربردی می باشد. از این دستگاه نه تنها در علم فیزیوتراپی، بلکه در علم پزشکی، ارتوپدی و دامپزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • استفاده از طب سوزنی

امروزه فیزیوتراپ ها از این روش بسیار مدرن و پیشرفته نیز برای بهبود این بیماری استفاده می کنند. این روش درمانی می تواند به کاهش درد در بیماران کمک کند و در فاصله زمانی کوتاهی شرایط جسمی آن ها را بهبود بخشد.

  • دستگاه لیزر درمانی
ادامه مطلب
فیزیوتراپی شانه و گردن در خانه

فیزیوتراپ ها از دستگاه های متنوع و بی نظیری برای برگزاری جلسات استفاده می کنند. یکی دیگر از این دستگاه ها که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، دستگاه های لیزر هستند. این روش فشار های وارده بر ناحیه گردن را کاهش داده و از این طریق به درمان بیماری ها کمک می کند.

فیزیوتراپی کتف با دستگاه
فیزیوتراپی کتف با دستگاه

هزینه فیزیوتراپی کتف در منزل

شما بخواهید با هزینه های فیزیوتراپی کتف در منزل آشنا شوید. میزان وخامت حال بیمار، شدت بیماری و همچنین روش های به کار رفته در درمان از عوامل مهمی هستند که در تعیین هزینه ها موثر می باشند. علاوه بر آن، تعداد جلساتی که برای هر فرد برگزار می شود، ابزار ها و تجهیزاتی که در هر جلسه مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین مدت زمان برگزاری جلسات از مهم ترین فاکتور های تعیین کننده هزینه ها به شمار می آیند.

هدف کلینیک فیزیوتراپی دکتر کیوان فقط جلب رضایت شماست و این مجموعه همواره در تلاش است تا در جهت راحتی و آرامش شما خدماتی را ارائه دهد. بنابراین هزینه های در نظر گرفته شده برای این کار در کلینیک دکتر کیوان بسیار کم و ناچیز است و مقابل بسیار اندکی را به خود اختصاص می دهد.

هزینه فیزیوتراپی کتف در منزل
هزینه فیزیوتراپی کتف در منزل

کلام آخر فیزیوتراپی کتف در منزل

فیزیوتراپی کتف در منزل یکی از بهترین خدماتی است که توسط مجموعه فیزیوتراپی دکتر کیوان به افراد ارائه می شود. در شرایطی که بیمار تمایل داشته باشد، نیروی فیزیوتراپ به منزل او اعزام شده و تمام روند درمانی در همان مکان اجرا می شود. جلسات متعددی برگزار شده و در هر جلسه از ابزار و تجهیزات مورد نیاز استفاده می شود. این مجموعه با توجه به کیفیت بالای خدماتی که ارائه می دهد، هزینه های کمی از افراد دریافت می کند.

ادامه مطلب
کاهش درد و رنج با فیزیوتراپی آرتروز زانو

سوالات متداول برای فیزیوتراپی کتف در منزل

  1. برای پیشگیری از درد کتف چه پیشنهادی دارید؟

ما توصیه می کنیم که از بالش و تشک مناسب استفاده کنید، هر روز پیاده روی کنید و تا جای ممکن از انجام کار های خسته کننده دوری کنید.

  1. فرد در چه شرایطی که فیزیوتراپی کتف در منزل نیاز دارد؟

در شرایطی که قدرت حرکتی دست او کاهش پیدا کرده باشد، هنگام بلند کردن وسایل در ناحیه بازو با درد همراه شود، هنگام بالا بردن دست، احساس درد و تیر کشیدن در ناحیه کتف داشته باشد و … بهتر است که برای شرکت در این جلسات آماده شود.

  1. آیا مجموعه دکتر کیوان به همه قسمت های تهران خدمات فیزیوتراپی کتف در منزل را ارائه می دهد؟

بله، این مجموعه در خدمت شماست تا بی نظیر ترین خدمات خود را با کم ترین هزینه ها به شما بیماران گرامی ارائه دهد.

چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شش + 14 =